1

Onderwerp: Oreo vulling

Maken jullie de oreo koekjes helemaal fijn voordat ze onder de botercreme mix gaan?

2

Re: Oreo vulling

Ja ik wel

3

|[ Liz ]| schreef:

Ja ik wel

Oké

4

Ik maak de koekjes juist niet helemaal fijn. Vind het juist wel lekker als je nog een beetje dat knapperige proeft. Hetzelfde geldt ook voor bijvoorbeeld bastogne-koekjes.

5

Ik ook niet, als net poeder is wordt de crème ook een beetje viezig qua uiterlijk, ik vind grotere herkenbare stukjes er in er lekkerder uit zien ook

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

6

Hallo,

Ik vroeg me af... als je de taart vult met oreo vulling, dan worden de koekjes toch zacht?
proef je dan nog wel wat van de oreo vulling? is juist dat knapperige niet lekker?

7

astap79 schreef:

Hallo,

Ik vroeg me af... als je de taart vult met oreo vulling, dan worden de koekjes toch zacht?
proef je dan nog wel wat van de oreo vulling? is juist dat knapperige niet lekker?

Ik vul de taart(en) altijd maximaal 1 dag vantevoren. Koekjes (bastogne, oreo, enz) zijn dan eigenlijk nooit zacht.

8

hartstikke bedankt MirandaB voor het reageren,
Ik ga dit dan ook doen :) bedankt voor de tip!