1

Onderwerp: schijfjes marsepein

Hallo,

voor mijn dochter ga ik een (wedstrijd)zwembadtaart maken.
dan moeten er natuurlijk wel lijnen in het water liggen, maar hoe maak ik nu op een snelle manier schijfjes marsepein?
of is de enige manier worstjes rollen en daar plakjes vanaf snijden?

groetjes Kim

2

Re: schijfjes marsepein

Sugar gun?

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

3

Ik ga het eens proberen! Thnx

4

ik snap je bedoeling wel, maar als je nou een wit en een rood lijntje in elkaar draait, heb je toch ook het effect van rood-wit-rood-wit ??

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

5

Ik snap, eerlijk gezegd, niet wat je bedoelt  :O  (heb meerdere zwembadtaarten gemaakt). Volgens mij denk ik te moeilijk  ;) .

6

Ik bedoel die drijvende lijnen die de tussen de banen liggen. Zodat de wedstrijdzwemmers niet in dezelfde baan komen. Ik heb uiteindelijk bolletjes gemaakt, platgedrukt en daar een gaatje ingemaakt zodat ik ze aan een touwtje kan rijgen.

7

Dacht al zoiets, maar wist het niet zeker. Komt misschien omdat ik nooit in een zwembad kom  ;) . Ik doe eigenlijk altijd een wit touwtje met om en om witte/rode ballen. Tussen de ballen zit dan wel een grotere ruimte. Ik maak alleen geen hele ballen, maar halve. Ik druk daar met een tool een streepje in en leg deze over het touw.

8

daar had ik idd ook nog aan zitten denken, maar de ballen touwen zijn voor banen zwemmen en trainingen. De lijnen tijdens wedstrijden bestaan uit schijfjes, vandaar dat ik daar nu voor kies

9

kim1982 schreef:

daar had ik idd ook nog aan zitten denken, maar de ballen touwen zijn voor banen zwemmen en trainingen. De lijnen tijdens wedstrijden bestaan uit schijfjes, vandaar dat ik daar nu voor kies

Als je een wedstrijdzwembadtaart hebt moet het er natuurlijk wel echt uitzien  :Y .Maar omdat ik dus nooit in een zwembad komt wist ik zo gauw niet wat je bedoelde  ;)