Onderwerp: Je achttiende verjaardag is tenslotte een mijlpaal! ruffles ruffles
Gemaakt voor een vriendin van mijn dochter, gevuld met aardbeiencompote en champagnecreme. Het moest chic worden met wit en goud, nou dat is wel gelukt dacht ik zo
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Je achttiende verjaardag is tenslotte een mijlpaal! ruffles ruffles
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gemaakt voor een vriendin van mijn dochter, gevuld met aardbeiencompote en champagnecreme. Het moest chic worden met wit en goud, nou dat is wel gelukt dacht ik zo
Prachtig en vast ook erg lekker! Mag ik vragen hoe je de champagnecrème maakt?
hele mooie kleurcombi dat wit-goud en inderdaad chique!
Prachtig en vast ook erg lekker! Mag ik vragen hoe je de champagnecrème maakt?
staat hier bij de recepten Femmieke...bij vullen en dan naar de C van Champagne.
is super lekker!
Dat zeg ik hohihihi
Erg mooi geworden!
Heel mooi, en heel chique!
Dank jullie wel, de taart heeft zojuist het pand verlaten en de jongedame vond hem prachtig!
Heel gaaf! Waarmee heb je dat goud op de fondant zo gekregen?
Lusterdust?
Dat is inderdaad luster, vermengd met beetje vodka. Met een hele grove penseel in stevige vegen geverfd. De luster heb ik in het buitenland gekocht, heb nog niet hier in NL zo'n mooie goudkleurie gevonden, heb ook een zilveren variant, die is net zo geweldig. En voor diegene die nu denkt in het buitenland???? Ja, en ook daar zijn strenge eisen als het om eten gaat en dit is dus gewoon veilig,
Kijk, dat dacht ik al! Heb hier ook een mooie gevonden bij Ellenscreativecakes. Hier heb ik een gouden met een vleugje rosé gekocht maar ik heb hem nog niet als zodanig gebruikt. Je hebt er volgens mij best veel van nodig niet?
Wauw, wat is die prachtig en zo mooi die onderste laag, zal wel een werkje geweest zijn
En inderdaad een hele mooie kleur goud en zo leuk toegepast, echt je taarten zijn geweldig
Kijk, dat dacht ik al! Heb hier ook een mooie gevonden bij Ellenscreativecakes. Hier heb ik een gouden met een vleugje rosé gekocht maar ik heb hem nog niet als zodanig gebruikt. Je hebt er volgens mij best veel van nodig niet?
Voor deze taart een halve theelepel met vijf theelepels vodka, dus valt heel erg mee hooor
Wauw, wat is die prachtig en zo mooi die onderste laag, zal wel een werkje geweest zijn
En inderdaad een hele mooie kleur goud en zo leuk toegepast, echt je taarten zijn geweldig
Dank je wel voor je compliment, die ruffles waren inderdaad veel werk maar deze dame komt hier al jaren dus stapje extra is dan geen probleem
Mooi hoor! Wel jammer dat de foto's zo klein zijn in het topic zelf. Op de grote foto komt hij veel mooier tot zijn recht.
Kwestie van er even op klikken toch hihi
Wauw, hele mooie taart!
Dank je wel! Er staan er nog meer met ruffles voor de komende weken op het programma.....
Heel mooi gemaakt! Leuk effect geeft dat goud!
WAUW! Echt mooi!!! Dat is al je geduld en tijd dubbel en dwars waard!
Mooi gedaan!!
mooi zeg
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Je achttiende verjaardag is tenslotte een mijlpaal! ruffles ruffles