Onderwerp: Bumba-Nijntje taart
Dit is mijn eerste zelfgemaakte taart voor ons zoontje Rafael die onlangs 2 jaar geworden is. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Alle tips zijn welkom! 

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bumba-Nijntje taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dit is mijn eerste zelfgemaakte taart voor ons zoontje Rafael die onlangs 2 jaar geworden is. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Alle tips zijn welkom! 

Ik vind 'm erg vrolijk, met mooie kleuren. Persoonlijk zou ik 'm wat rustiger hebben gehouden, vind 'm nu wat druk, zeker voor een kindje van 2.
Maar, leuke taart, knap geboeteerd!
Ik vind 'm erg vrolijk, met mooie kleuren. Persoonlijk zou ik 'm wat rustiger hebben gehouden, vind 'm nu wat druk, zeker voor een kindje van 2.
Maar, leuke taart, knap geboeteerd!
Wauw, dat heb je echt heel goed gedaan, zo zag mijn eerste taart er niet uit hoor
leuk hoe je alles geboetseerd hebt
en natuurlijk gefeliciteerd met je zoontje 
Superknap, inderdaad zo netjes zag mijn eerste er niet uit!
Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties. Ik zal de tip onthouden om mijn taarten voortaan niet te druk te maken.
Waarschijnlijk was ik zo enthousiast dat ik van alles wat wilde probeerde te maken haha. Mijn zoontje was in ieder geval helemaal happy, dus daar doe je het allemaal voor. 
Heyyy een bekende!! Leuk hoor, zeker voor je eerste
!
En nog gefeliciteerd met Rafael!!
Welkom op het forum, en op naar meer taartjes!!
je hebt de taart al aardig strak, en dat voor een eerste taart... beloofd wat hoor!!
HEEEEEL knap voor een eerste taart!
Met meteen al goed gelukte geboetseerde Bumba en Nijntje!
Ik heb er ook gauw last van dat ik maar door blijf gaan met decoreren en het daardoor soms juist minder mooi wordt.
LESS IS MORE is echt een kunst! Vooral als je lekker bezig bent en allemaal ideeën hebt!
Het ziet er in elk geval heel vrolijk uit en je enthousiasme spat er vanaf!
HEEEEEL knap voor een eerste taart!
Met meteen al goed gelukte geboetseerde Bumba en Nijntje!
Ik heb er ook gauw last van dat ik maar door blijf gaan met decoreren en het daardoor soms juist minder mooi wordt.
LESS IS MORE is echt een kunst! Vooral als je lekker bezig bent en allemaal ideeën hebt!
Het ziet er in elk geval heel vrolijk uit en je enthousiasme spat er vanaf!
Wow, dat ziet er goed uit voor een eerste taart!
Ik ben het met mijn voorgangers eens, het mag best wat rustiger. En ik zou de volgende keer de fondant voor de letters en figuurtjes wat dunner uitrollen.
ik zou de taart sowieso de volgende keer op een grote cakeboard zetten.... en er nog een mooi randje onder langs maken. dat maakt de taarten toch altijd net iets meer af! en inderdaad, erg veel in één keer... boetseren ( overigens erg mooi) strik ( daar zou ik sowieso nog even op oefenen en goed op internet bekijken hoe ze gemaakt worden) en allemaal kleine dingetjes.... maar het belangrijkste is dat ie lekker is en de persoon waar hij voor is, tevreden is en zo te horen was dat zekers zo!!!!
dussss een geslaagde eerste taart!
Wauw wat knap voor je eerste taart! Petje af en wat heb je bumba en nijntje goed geboetseerd! Vooral lekker doorgaan met oefenen!
wat leuk
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bumba-Nijntje taart