1

Onderwerp: Married .....with (Love Birds) children

Vanmiddag mocht ik de bruidstaart leveren waarvoor ik de opdracht via dit forum heb gekregen.
Het Bruidspaar wilde graag hun drie kindjes, hun namen, de trouwdatum, trouwringen en Love Birds op hun witte taart, de rest mocht ik zelf ontwerpen. De topper staat los op de taart zodat ze deze onder een stolpje kunnen bewaren als aandenken. Elke taart had andere vulling er in.

Dit is hem dan geworden.....
http://s28.postimg.org/6iu26sbtl/image.jpg

http://s28.postimg.org/3ngyzx7tl/image.jpg

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

2

Re: Married .....with (Love Birds) children

Prachtig!! Echt heel mooi gedaan!

.. Want taart kan altijd!!

Erg mooi!

4

Mooi!!

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

5

Dank jullie wel, het was de eerste keer dat ik een flink eind moest rijden met een taart in de auto, vond het best eng en had reparatiespul meegenomen, maar het ging uiteindelijk prima

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

6

Wauw, wat is die mooi en je topper is echt zo leuk gedaan :thumb:

je taarten zijn zo mooi strak en zo mooi afgewerkt, wat zal je een complimenten hebben gekregen :y  :y

Zenuwslopend in de auto zeker en dan nog door al dat carnavals verkeer :lol:  :lol:

7

Carnaval had ik geen last van want was voor de optocht al weg, maar toch best eng hoor, bobbels in de weg en zo....
Ik maak sinds kort gebruik van flexi smoothers, naast de gewone die iedereen wel kent, daar kun je de taarten toch net iets mooier mee  smootheren en mooie randen maken

Leuk je LOVE BIRDS!
En wat een strakke taarten!
Dat vind ik altijd nog lastig, ken die flexi smoothers niet, missch ook eens proberen.
Mooie bruidstaart! En fijn dat hij heel is overgekomen!
:thumb:

9

Ik heb die flexi smoothers bij J4cake gekocht, werkt echt super

10

mooi zeg

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

11

Dank je wel!