1

Onderwerp: Niet zo heel indrukwekkend...maar toch

...vond ik het waard om te tonen...het bakken staat nog wel "op een laag pitje"...maar ik vind het wel weer leuk om te doen....

http://www.mijnalbum.nl/Foto720-XYCANQVH.jpg

Vanille-cupcakejes, gevuld met aardbeienjam. Toef van vanillecrème. Afgewerkt met verse aardbei en een streepje pure chocolade.
Chocoladecupcakejes, gevuld met aardbeienjam. Toef van chocoladecrème. Afgewerkt met stukjes chocoladecake, hazelnoten en streepjes pure chocolade.
Havermout-cranberry-koekjes: gezond snoepen, want er zit alleen maar havermout, cranberry's, hazelnoten en stroop in verwerkt....super lekker ook nog eens!!

Bedankt voor het kijken.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

2

Re: Niet zo heel indrukwekkend...maar toch

Schitterend!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

Wat mooi, en zo leuk op de foto gezet ook!!

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

4

ik vind het wel indrukwekkend hoor :)

heel mooi gemaakt en zo mooi afgewerkt ,leuk met die chocolade streepjes over  de aardbei en super mooi op de foto gezet :thumb:

echt fijn dat je het weer leuk vind om te doen :)

5

Ziet er mooi en smaakvol uit!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

6

Dank je wel voor de leuke reacties  :y  :Y

Bianca's bakery

7

Niet zo indrukwekkend, maar wel super super lekker volgens mij!
mooi op de foto gezet ook!

.. Want taart kan altijd!!

Ziet er heerlijk uit!  :thumb:

Groetjes Kirsten

9

Oh, wat ziet dat er allemaal heerlijk en zeer verzorgd uit, daar heb je je best op gedaan he? Mmmm....

Tieneke

10

Ziet er heel mooi uit!
Heb je een recept van de koekjes? Klinkt goed namelijk.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

11

Dank jullie wel voor de leuke reacties.
Hier komt het recept voor de cranberry koekjes:

100gr gedroogde cranberry's
100gr havermout
50gr hazelnoten, grof gehakt
halve tl bakpoeder
4 el appelstroop

-laat de cranberry's wellen in heet water
-verwarm de oven voor op 160gr
-spreid de havermout en hazelnoten uit over de bakplaat en rooster ca 10 min in de oven. Laat afkoelen.
-Giet de cranberry's af en maal de helft ervan samen met de havermout, noten, bakpoeder en een snufje (grof) zout in een keukenmachine (ik heb geen keukenmachine dus heb het met een staafmixer gedaan)
-Draai de appelstroop en als laatste de rest van de cranberry's kort mee tot alles goed samenhangt (dit deel heb ik met de mixer gedaan met kneedhaken).
-Maak kleine bergjes op de bakplaat (ik heb er voor gekozen ze in mini-cupcake-papiertjes te doen) en bak de koekjes in 15-20 min bruin

NB: voor mijn oven was 180gr een betere temperatuur, en ik heb ze 20min gebakken. Bovenop zijn ze dan lichtjes hard, maar van binnen nog lekker zacht...en zeker niet droog! Ik vind ze erg lekker.

Veel plezier met het maken...en het snoepen (zonder schuldgevoel  ;) )
grtjs, Bianca

Bianca's bakery

12

Dank je wel!

Ik ga nog even broeden op een vervanger van de appelstroop. Ik eet nl geen suiker meer :)
En (appel)stroop bevat nog steeds veel suiker.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

13

Zeker wel indrukwekkend! Heerlijk ziet het er uit... krijg er gelijk enorme trek van!

14

cakebym schreef:

Dank je wel!

Ik ga nog even broeden op een vervanger van de appelstroop. Ik eet nl geen suiker meer :)
En (appel)stroop bevat nog steeds veel suiker.

Maar goede appelstroop heeft geen toegevoegde suikers. Het zijn dan alleen de natuurlijke suikers.

Bianca's bakery

15

Wat ziet het er allemaal mooi en lekker uit! En fijn dat je toch weer plezier in het bakken had :thumb:

16

MirandaB schreef:

Wat ziet het er allemaal mooi en lekker uit! En fijn dat je toch weer plezier in het bakken had :thumb:

Dank je wel Miranda.

Bianca's bakery