Onderwerp: macarons
Hoi iedereen,
Macarons van de afgelopen dagen...
Alvast bedankt voor het kijken
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi iedereen,
Macarons van de afgelopen dagen...
Alvast bedankt voor het kijken
Prachtige macarons!
waaaauw!!! super mooie macarons! lijkt me zoooo moeilijk om te maken!
staat (al superlang) op mn lijstje om een taart te maken met aan de zijkanten macarons geplakt!
Whaauw zo mooi!! En wat leuk die kleurtjes!
Echt genieten... zo'n mooie foto's van prachtige macarons. Daar kan ik echt naar blijven staren!
Welk merk van kleuren gebruik jij? Ze zijn fantastisch!
Heel mooi!
Echt genieten... zo'n mooie foto's van prachtige macarons. Daar kan ik echt naar blijven staren!
Welk merk van kleuren gebruik jij? Ze zijn fantastisch!
Dank je wel! Ik gebruik momenteel americolor en de gel kleurstoffen van rainbow dust.
Ze zijn echt heel mooi, ga ik ook eens proberen.
Die zien er mooi uit zeg!
Wat een schitterende kleuren zeg en dat gewoon na het bakken. Bij mij worden ze weleens bruin in plaats van mooie heldere kleuren. Ze zijn echt gaaf.
Tieneke
Wat een prachtige macarons, bij mij zijn de kleuren als ze liggen te drogen ook nog mooi en helder maar na het bakken net als bij tieneke bruin, wat zou daar het probleem van kunnen zijn? Waar heb je ze mee gevuld?
Groetjes Vonn
Wat een prachtige macarons, bij mij zijn de kleuren als ze liggen te drogen ook nog mooi en helder maar na het bakken net als bij tieneke bruin, wat zou daar het probleem van kunnen zijn? Waar heb je ze mee gevuld?
Groetjes Vonn
Dank je wel!
Ik denk dat het te maken heeft met je oventemp. Die is waarschijnlijk te hoog. Je zou iets lager kunnen proberen en dan wat langer bakken. Op wat voor temp bak je ze nu?
Ik heb ze gevuld met een creme op smaak.
vonn schreef:Wat een prachtige macarons, bij mij zijn de kleuren als ze liggen te drogen ook nog mooi en helder maar na het bakken net als bij tieneke bruin, wat zou daar het probleem van kunnen zijn? Waar heb je ze mee gevuld?
Groetjes Vonn
Dank je wel!
Ik denk dat het te maken heeft met je oventemp. Die is waarschijnlijk te hoog. Je zou iets lager kunnen proberen en dan wat langer bakken. Op wat voor temp bak je ze nu?
Bedankt voor je antwoord, ik bak ze op 160 graden in een elektrische oven. Ze zijn wel knapperig van buiten en zacht van binnen en hebben (meestal) een voetje, alleen de kleur verdwijnt
vonn schreef:Wat een prachtige macarons, bij mij zijn de kleuren als ze liggen te drogen ook nog mooi en helder maar na het bakken net als bij tieneke bruin, wat zou daar het probleem van kunnen zijn? Waar heb je ze mee gevuld?
Groetjes Vonn
Dank je wel!
Bedankt voor je antwoord, ik bak ze op 160 graden in een elektrische oven. Ze zijn wel knapperig van buiten en zacht van binnen en hebben (meestal) een voetje, alleen de kleur verdwijnt
cathleen schreef:vonn schreef:Wat een prachtige macarons, bij mij zijn de kleuren als ze liggen te drogen ook nog mooi en helder maar na het bakken net als bij tieneke bruin, wat zou daar het probleem van kunnen zijn? Waar heb je ze mee gevuld?
Groetjes Vonn
Dank je wel!
Ik heb ze gevuld met een creme op smaak.Bedankt voor je antwoord, ik bak ze op 160 graden in een elektrische oven. Ze zijn wel knapperig van buiten en zacht van binnen en hebben (meestal) een voetje, alleen de kleur verdwijnt
De temperatuur is opzich goed. zorg dat je ze niet langer dan 12 min bakt. Je moet maar zelf even aanvoelen hoe lang of kort dat moet met jouw oven.
Wauwwwww, wat schitterend en wat een kleuren zo mooi allemaal stuk voor stuk
En wat heb je het ontzettend leuk op de foto gezet
bij mij zijn ze pas 1 keer gelukt, na deze mooie foto's ga ik het toch weer proberen
Ik ga toch een keer jou merk kleurstof gebruiken
Groetjes Vonn
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren