1

Onderwerp: Vaatwasser bestendige cupcake pan?

Weten jullie of er vaatwasser bestendige cupcake pannen bestaan? Bij de productbeschrijving op De Leukste Taarten staat er vaak bij dat het niet in de vaatwasser mag.

Iemand ervaring met een merk waarmee het geen probleem vormt? Zou het zonde vinden moest er roest op de vorm komen of als de anti-aanbaklaag stuk gaat.

Alvast bedankt!

2

Re: Vaatwasser bestendige cupcake pan?

Denk dat de meeste niet in de vaatwasser kunnen. Aluminium wordt vlekkerig, maar kun je nog wel gewoon gebruiken. Ik heb, en wil, niet eens een vaatwasser dus hier nooit last van  ;)

Haha ik ben niet zo van het afwassen :)

4

Cupcakepannen hebben geen snoertje......... [MOVE] -> taartdecoratie algemeen.

En over algemeen gesproken: ik heb wel een vaatwasser, maar al mijn taartspullen en bakvormen was ik echt met de hand af........

Heb ooit cc-vormen met daarin gebakken quiche meegegeven naar de brunch van vriendlief en schoon teruggekregen........ maar met afgebladderde anti-aanbaklaag omdat ze op zijn werk in de vaatwasser waren schoongemaakt...........jammer

5

Ik was ook echt alles met de hand af, en dat laat zich ook zien want mijn vormen zien er allemaal als nieuw uit

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

6

Creuset?

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

7

Weet niet of ik vloek in de kerk, maar de zwarte van de Blokker kunnen er prima tegen  :shh:

Heeft Creuset ook cupcake vormen? Taartvormen heb ik vaker gezien van dat merk.

Het zal dus met de hand afwassen worden... Zucht  :p

Ik heb van Wilton de mini cupcake bakblik en deze kan gewoon in de vaatwasser, stond ook aangegeven op het blik.

11

Gewoon siliconen nemen, die kunnen heel goed in de vaatwasser. Ik heb die van mij al jaren, volgens mij bij Ikea gekocht?

Tieneke

Super! Ik ga op zoek :)