Onderwerp: cupcakepapiertjes
Vaak zie ik zulke mooie cupcakepapiertjes die niet verkleurd zijn door het bakken. Hoe doen jullie dat? het mooiste voorbeeld zijn nog die paarse van gisteren in de parade...
jaloers
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » cupcakepapiertjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vaak zie ik zulke mooie cupcakepapiertjes die niet verkleurd zijn door het bakken. Hoe doen jullie dat? het mooiste voorbeeld zijn nog die paarse van gisteren in de parade...
jaloers
Ik weet wel dat er veel verschil zit in kwaliteit van verschillende merken cupcakepapiertjes. Ik gebruik van alles door elkaar met wisselend resultaat.
..... en als ik nou bijgehouden had welk merk goed gaat, dan had jij er ook nog wat aan.....
Groetjes,
Mirjam
Heb nog niet zoveel gebakken, maar die van dr. Oetker bevallen goed, de kleur blijft mooi! Heb hier ook al de tip gelezen om er na het bakken een nieuwe onder te doen.
De cupcakepapiertjes van Dr. Oetker zijn heel stevig, deze kan je bijna in elke supermarkt kopen volgens mij.
bedoel je dat je papiertje qua kleur vervaagt of dat ie afgeeft??
Ik heb diverse gebruikt:
- dr oetker: gaat goed,maar die zijn ook gewoon wit met rood (toch)
- hema: rood en geel, goed ook prima
- xenos: rood, ging ook prima
- ...?? (weet niet meer waarvandaan): blauw en groen, ging ook goed.
Merkte wel dat het bakblik een klein beetje rood of gele gloed had na het bakken, maar ach...stoor ik me niet aan. Zolang het niet aan beslag afgeeft.
Hier ook Dr. Oetker cupjes die prima bevallen. Blijven mooi qua kleur en stevigheid.
Dubbel papiertje gebruiken of na het bakken in een extra cup zetten.
Groetjes, mireille
Even een oude topic terug ophalen want ik heb een vraag.
Als je een tweede cup gebruikt, moet je die dan vastplakken met bijvoorbeeld dubbelzijdige plakband? Of blijven de papiertjes aan elkaar zitten indien je de cupcakejes reeds in dubbele papiertjes bakt? Komt het vet dan ook door het tweede cupje?
Plakband gaat niet werken met cc papiertjes. Te vet. De dr. Oetker en House of Marie papiertjes blijven bij altijd mooi. Laten ook niet los, wat bij andere merken wel vaak is.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » cupcakepapiertjes