Onderwerp: Heel veel verschillende thema's!
Twee winterse taartjes; pret met sneeuwballen gooien (arme sneeuwpop) en Dag Winter-Hallo Lente!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Heel veel verschillende thema's!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Twee winterse taartjes; pret met sneeuwballen gooien (arme sneeuwpop) en Dag Winter-Hallo Lente!

Leuk puzzelplaatje! Voor een lief meisje en grote fan van Winnie!

Een zwangere buik taart voor de laatste loodjes van de zwangerschap, ging een bevalling maar zo makkelijk 

voor een net bevorderde kapitein bij de marechaussee, een grote taart om het met de hele familie te vieren.

Heineken voor Boudewijn wordt Boudebier...

Mario Kart Race: Wint Mario,Luigi of Yoshi? Donkey Kong saboteert de boel.....

Leuk! Mooi geboetseerd en een heel leuke uitvoering.
Die is netjes! Je zou er al dorst van krijgen 
Wat is die leuk! Leeuwen zijn super! 
Mooi! Zet ik op mijn 'to do' lijstje 
Haha een rits zou idd gemakkelijk zijn! lol
Mooie taart en leuk uitgevoerd. Vooral de jeansbroek.
Toffe taarten. Eens iets anders dan de meeste winter thema's. Maar wel zielig voor de sneeuwmannen... 
Ontzettend leuke creaties allemaal, maar als je op één dag meerdere taarten plaatst, graag in één topic. Ik heb ze nu samengevoegd, maar zal nog even de 3D taarten in de juiste rubriek zetten.
Ben alleen je titels kwijt, sorry 
Wow, leuke parade! Ik vind je sneeuwpoppen echt geweldig, die gezichts uitdrukkingen! Heel leuk gedaan!
Heel leuk!
Wat een fantastisch mooie parade! 
Ontzettend leuke creaties allemaal, maar als je op één dag meerdere taarten plaatst, graag in één topic. Ik heb ze nu samengevoegd, maar zal nog even de 3D taarten in de juiste rubriek zetten.
Ben alleen je titels kwijt, sorry
OK dat wist ik niet! Zal er volgende keer aan denken
Kunnen de titels er nog bij? Evt makkelijk als iemand ter inspiratie een bepaalde taart wil zoeken?
-Winterpret en winterverdriet
-Winnie de Poe
-Dag buik, Hallo baby!
-Mareschausseetaart
-Bierdop
-Mario Kart Taart
Wat een ontzettend leuke parade is dit geworden, jij kunt echt goed boetseren zeg. Ik vind vooral je buiktaart erg origineel.
Tieneke
Wat een super leuke parade en wat een mooie puzzelplaatjes en mooi geboetseerd allemaal
Vind je zwangere buiktaart heel creatief en wat zou het een oplossing zijn he 
leuke taarten!!! vooral mario en zijn vrienden is leuk!
Wauw leuk! Mooie taarten zijn dit! En die baby hihi leuke versie, nog nooit zo gezien!
wauwww dat zijn echt geweldig mooie taarten
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Heel veel verschillende thema's!