1

Onderwerp: Chocolade marmer hartjes voor Valentijnsdag

Van de week deze lekkere valentijnsdag chocoladehartjes gemaakt. Ik wil ze op cupcakes met een lage witte toef leggen. Als je ze ook leuk vindt en wilt maken is een werkbeschrijving hier te vinden.

https://myshop.s3-external-3.amazonaws.com/shop3798100.images.hartframboos2wm.jpg

vrouwtje Deeg; natuurlijk lekkere bakproducten

2

Re: Chocolade marmer hartjes voor Valentijnsdag

Wat mooi!!!! :thumb:

En wat leuk hoe je de uitleg geeft :)

3

Wat geweldig leuk gedaan, en bedankt voor je heldere uitleg. Waar kan je gevriesdroogde frambozen poeder kopen?

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

4

Prachtig!

vonn schreef:

Wat geweldig leuk gedaan, en bedankt voor je heldere uitleg. Waar kan je gevriesdroogde frambozen poeder kopen?

Groetjes Vonn

Bedankt voor de leuke reacties. Ze zijn ook erg lekker. Moeilijk om ze niet allemaal tegelijk op te eten...Het poeder is te koop in de webwinkel van de site waar ook de werkbeschrijving staat. Volgens mij mag ik hier geen link geven.
groetjes.

6

Prachtige harten en wat heb je een mooie, rustige en toch kleurrijke website. Dat vanillepoeder lijkt mij ook superhandig zeg.

Tieneke

7

vrouwtje deeg schreef:
vonn schreef:

Groetjes Vonn

Bedankt voor de leuke reacties. Ze zijn ook erg lekker. Moeilijk om ze niet allemaal tegelijk op te eten...Het poeder is te koop in de webwinkel van de site waar ook de werkbeschrijving staat. Volgens mij mag ik hier geen link geven.
groetjes.

Ik heb het gevonden!  dank je wel, ga binnenkort even wat bestellen.  Wat een mooie website heb je

Help mijn vrouw heeft een hobby

Ik heb het gevonden!  dank je wel, ga binnenkort even wat bestellen.  Wat een mooie website heb je

Fijn dat het gelukt is. Bedankt voor de complimenten over de website. Binnenkort verandert de beginpagina zodat je daar ook een betere link naar de werkbeschrijvingen en actuele zaken vindt. :)  groetjes Jolanda

9

Oh wat leuk zeg!!

.. Want taart kan altijd!!

10

ow mjammie.......

kan het alleen met die bepaalde chocolade, of kun je dit met elk merk doen?

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

jo-oosie schreef:

ow mjammie.......

kan het alleen met die bepaalde chocolade, of kun je dit met elk merk doen?

Hoi Jo-oosie. Het kan ook wel met andere chocolade met een hoog cacao gehalte denk ik, maar Callebaut is wel erg lekker.