1

Onderwerp: Vraag over een structuur op de taart

Hallo allemaal,

voor de bruidstaart van mijn broer en mijn schoonzus ben ik op zoek naar een structuurmat. Tenminste, ik denk dat het een structuurmat betreft. Ze hebben een plaatje van een taart toegevoegd, waar je de structuur op ziet. Of is het wat anders? Maar goed, ik weet dus niet hoe de structuurmat heet en waar ik die kan krijgen. Als ik 'm niet vind is het ook geen ramp, maar ik wil ze graag blij maken en het zou wel leuk zijn als ik 'm dus zou kunnen vinden.

Ik zal een plaatje van de taart toevoegen, het gaat om de onderste laag (op internet gevonden dus als je je taart erin terugziet, help me!)

Hartelijk bedankt alvast!
Cheryl
http://s11.postimg.org/5ha8yzv9r/traditionele_witte_bruidstaart.jpg

2

Re: Vraag over een structuur op de taart

Je foto is zo klein dat ik het niet kan zien. ..
als ik hem vergroot word hij vaag,
het lijkt RI, maar zoals gezegd, ik kan het niet goed zien.

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

3

Beetje moeilijk te zien  ;) ,maar ik denk dat dit hele fijne RI is.

4

cornelli lace heet dat, inderdaad met RI  :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

5

Het is zoals de dames al zeiden erop gespoten met royal icing.
Ik tikte op het fototje en zag hem daarna wat groter...
Je zou eventueel als alternatief een stencil kunnen gebruiken en dan royal icing eroverheen uitsmeren en dan voorzichtig het stencil eraf halen... dan heb je ook een reliëf motief...

6

Ah super bedankt voor jullie reacties! RI it is... Eens even kijken hoe en wat. De mix uit de webshop, is dat wat?

7

ja hoor, kan prima =)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

8

Dank je wel! Ik heb de RI besteld, kan ik eerst gaan oefenen. Gelukkig trouwen ze in mei, dan heb ik nog even ;)

9

Vergeet niet om je zak RI voordat je ermee gaat werken eerst goed te mengen (als je niet alles in 1 keer gebruikt en dat verwacht ik wel als je gaat oefenen), anders is de eiwit/suiker ratio niet overal in de zak hetzelfde. En reageert de ene batch die je maakt dus heel anders op het water wat je toevoegt dan de andere batch (sprak zij uit ervaring...)

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)