Onderwerp: Petits bavarois Bounty
Petits bavarois Bounty, ja wat kan ik er van zeggen want ik mag niet proeven hé
De kinderen vonden hem erg lekker
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Petits bavarois Bounty
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Petits bavarois Bounty, ja wat kan ik er van zeggen want ik mag niet proeven hé
De kinderen vonden hem erg lekker
Hmm ik hou van kokos. Ziet er lekker uit!
ja , wat zal ik er nu toch van zeggen
het ziet er gewoon weer heerlijk uit
Vind de bovenkant zo mooi hoe heb je dat zo mooi gekregen
Jeetje wat ben je weer goed bezig, hmmm ziet er lekker uit
Wil je het recept delen?
Jeetje, je kan net zo goed je eigen banketbakkerij beginnen. Het ziet er weer prachtig en zaaaliiig uit.
Groetjes Vonn
Ziet er heerlijk uit, wil je het recept weer delen?
Nou wat een leuke lieve reacties weer en ja hoor natuurlijk wil ik het recept delen.
Ik heb de chocolade er bovenop gedaan en in de cheesecakepan laten zitten tot het stevig was.
Ik heb wel melkchocolade gebruikt omdat ze hier niet zo gek zijn op puur.
Het moet eigenlijk in de kookringen gemaakt worden maar omdat ik minis wilde heb ik het in mijn cheesecakepan gemaakt
Ik hoop dat jullie er wijs uit kunnen worden want ik verander altijd alleen de gewichten in het nederlands en de rest snap ik meestal wel maar mochten er vragen zijn dan hoor ik het wel
De rest is vertaald met google vertaler
Het recept:
Petits bavarois Bounty
7 cm kookringen 4 stuks
- 160 g speculaas
- 60 g boter, gesmolten
- 200 ml kokosmelk
- 60 g geraspte kokos
- 50 g poedersuiker
- 2 vellen gelatine
- 3 eiwitten
- 100 g pure chocolade
- 100 ml. slagroom
Maal de koekjes fijn, smelt de boter en voeg de boter bij de gemalen koekjes.
Maak daar de bodems van in de kookringen en even laten opstijven in de koelkast.
2 Wij zullen het schuim Coconut bereiden: Verzacht de gelatineblaadjes in een kom met koud water.
In een pan, warm de kokosmelk met de suiker, voeg dan de gelatine afgevoerd. Roer tot het volledig gesmolten is. Cool.
Klop de eiwitten. Voeg de kokosmelk aan warme blanken en meng voorzichtig. Roer de geraspte kokos. Giet de mousse op koekjes vermengd 3/4 van de cirkel. Laat staan minstens 1 uur in de koelkast zodat het schuim hardt een beetje (of 30 minuten in de vriezer voor de ongeduldigen!).
3- Wanneer het schuim is uitgehard in de koelkast, kan het de chocoladeroom te maken: Kook de room en giet over de chocolade in stukken gebroken in een kom. Dek af en wacht 5 minuten. Meng goed om het homogène.Verser maken deze crème afgekoeld op het mos, en de rest van uw kleine Beierse minstens 4 uur in de koelkast alvorens te serveren.
Super, dank je wel
Dank je wel voor het recept
Dank je wel voor het recept
Super, dank je wel
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Petits bavarois Bounty