Onderwerp: Planning rainbow party
Hallo iedereen
Binnen 2 weken wordt mijn dochtertje 3 en plannen we een rainbow party.
Gewoonmarieke heeft ondertussen al enkele te gekke printables ontworpen welke dus de basis vormen voor de dessert table. Het zijn de rainbow-kleurtjes maar in de felle variant, bijna neon en een tikkeltje My Little Pony omdat mijn kleine meid daar gek op is.
Nu heb ik al enkele ideetjes maar kan moeilijk beslissen.
Enerzijds wil ik graag een regenboogtaart maken met de laagjes langs de binnenkant en anderzijds wil ik ook graag een taart maken met regenboogsnoepjes in die er dan uitvallen bij het aansnijden.
Een 3de optie is een cake bakken met een regenboogcijfer in gebakken dus dat elk plakje cake een regenboogcijfertje heeft.
Al deze dingen bij elkaar zijn misschien net iets te veel van het goede.
Ik had zitten denken aan een regenboogtaart langs de binnenzijde dus met de verschillende laagjes en daar eventueel ook de snoepjes in maar.. wat denken jullie? Is dat niet een beetje te veel van het goede?
Daarnaast wil ik graag een regenboog-fruitschotel (dus gewoon stukjes fruit) en cupcakejes met regenboogjes, eventueel van die zure matjes..
Op Pinterest en dergelijke zie ik ook vaak die Jell-O's of zoiets maar ja, hier in België kan je dat volgens mij niet vinden..
Indien jullie nog ideetjes hebben.... graag!
Groetjes