1 Laatst bewerkt door Tigrasas (13-01-2015 15:16)

Onderwerp: Rijst en ruffles!

Aangezien ik momenteel thuis zit dacht ik laat ik nou eens alvast een anders dan anders Valentijnstaart maken...gevuld met piepschuim dus. =D
De gepofte rijst is voor mij jeugdsentiment, we kregen vroeger op de kermis van mijn oma altijd een zak met die dingen....de ruffles vond ik wel een leuk om er bij te doen. Lekker pastellerig taartje geworden dus.

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10917274_570626356408207_6078881770933692058_n.jpg?oh=76641ccc10c68ee21480962ff7331245&oe=556B685F&__gda__=1429176451_3a8dfc3375b53fc509d3ef37d5f12bb0

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

2

Re: Rijst en ruffles!

Wauw, het is echt een plaatje, wat een ontzettend leuk idee en die ruffles zijn prachtig :thumb:

heel erg leuk idee ook die mana aan de zijkant, super taart gewoon. :)

ik hoop dat je je al wat beter voelt hoor :y  :y

3

Dank je wel, het was ook erg leuk om dit eens te maken in plaats van altijd maar die rode harten op een taart voor Valentijn.

ik ben niet ziek, althans niet meer, maar in afwachting van een andere nieuwe baan ( hoop ik dan hahahaha).

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

4

Heel erg leuk

Heel heel leuk gedaan! Wat een superlief en origineel taartje... En tof hoe alle kleurtjes weer terugkomen. :thumb:

6

Wat een mooie taart,  die snoepjes at Ik vroeger ook altijd,  je kon er lekker veel van scheppen omdat ze niet veel wegen ;-)

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

7

Ja, dat klopt, ze zaten ook een hele tijd in van die snoepzakken vroeger, samen met een lolly, van die ranzige chemische roze kauwgom, een doosje rozijntjes en een snoephorloge en lange jan hahahaha
Tegenwoordig weer te koop bij big bazaar in grote zakken en het kost geen drol

8

Ziet er super leuk en origineel uit!

9

Tigrasas schreef:

Dank je wel, het was ook erg leuk om dit eens te maken in plaats van altijd maar die rode harten op een taart voor Valentijn.

ik ben niet ziek, althans niet meer, maar in afwachting van een andere nieuwe baan ( hoop ik dan hahahaha).

ohhh sorry, dan hel veel succes met het wachten op een nieuwe baan :lol:

heb je nu wel lekker tijd om al die mooie dingen te maken en uit te proberen :)

wow!! origineel zeg! Mooie kleuren heb je ook gebruikt

11 Laatst bewerkt door yammy (14-01-2015 16:44)

leuk taartje!! Leuke kleuren en wat een geinig idee, met die manna, moet ik onthouden.
Bij de wibra en op de oudhollands snoep-kraam op de markt hebben ze trouwens ook van die zakjes (blijft toch lekker af en toe zo'n zakje).
Succes trouwens met het vinden van een andere baan!!

12

Mooi,ook erg mooi op de foto gezet!

13

Leuk idee!

14

dank jullie wel allemaal voor de complimenten!

Dat vinden van die baan gaat wel lukken hoor, voorlopig eerst aan mijzelf denken en rustig aan alles weer opbouwen....voorlopig krijg ik nog gewoon 100% betaald dus no hurry

Wauw!! Heerlijk die kleurtjes, zo zacht! Je brengt alles mooi in geheel. Hoe maak je die ruffels? Vind t prachtig staan!

16

Ik heb die ruffles van cirkels fondant gemaakt welk ik erg dun had uitgerold, dan opfrommelen hahah en beetje laten drogen, onderkant vlak knippen met schaartje en dan hoppa, plakken met wat water

17

Wat een mooie, lieve taart :thumb:

18

Wat een plaatje op deze manier!!!!! Ontzettend leuk idee :thumb:  :thumb:  :thumb:

19

Ik sta volgend weekend op het Crea Weekend in Gorinchem, en neem deze dan mee dus dan in het echie te zien haha

20

Gave taart en wat een overheerlijke lichte vulling ;)

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

21

Erg leuk gedaan!

groetjes Wilma

Tigrasas schreef:

Ja, dat klopt, ze zaten ook een hele tijd in van die snoepzakken vroeger, samen met een lolly, van die ranzige chemische roze kauwgom, een doosje rozijntjes en een snoephorloge en lange jan hahahaha
Tegenwoordig weer te koop bij big bazaar in grote zakken en het kost geen drol

Hopelijk geen left-overs uit die goed oude tijd  :lol:

heel origineel idee!!! Mooi!

24

Nee, de rijst heb ik "vers" gekocht bij Big Bazaar....die zouden het sowieso niet lang hebben overleefd