Onderwerp: Malibu vulling

Hallo allemaal,
Mijn dochter is gek op malibu. Over 2 weken is ze jarig en nu wil ik een taart maken gevuld met een laagje malibu bavarois. Heeft iemand hier ervaring mee, of een recept voor mij?
Alvast bedankt, ik wacht met spanning!

Kijk ook eens op mijn fb pagina Mar-vellous cakes!

2

Re: Malibu vulling

Ik heb geen verstand van malibu en dat soort spul, maar deze crèmes/bavarois zijn allemaal op basis van likeur. Je kunt vast iets vinden wat lijkt op malibu en dat dan vervangen... http://startmettaart.nl/recepten/taartv … eur-basis/

Perhaps when we find ourselves wanting everything,
It is because we are dangerously near to wanting nothing - Sylvia Plath

3

Ik zou gewoon botercreme-mix gebruiken en dan een deel van het water vervangen door je likeur. Lekker!

Tieneke

Bedankt voor jullie reacties, vooral de site van Mariekejo is echt super. Ik heb een recept met Grand Marnier van deze site afgehaald en de Grand Marnier vervangen door Malibu, verder heb ik geen gewone melk, maar kokosmelk gebruikt. De taart is af en het is een vulling geworden waar je echt van moet houden, mijn dochter vond hem wel lekker.  Eigenlijk vinden we een laag verse aardbeien met slagroom nog altijd de lekkerste vulling. De vulling van botercreme maken was geen optie, aangezien ze daar niet van houdt.

Ik blijf proberen, want altijd dezelfde vulling wordt zo saai :Y

Kijk ook eens op mijn fb pagina Mar-vellous cakes!

5

Graag gedaan, fijn dat je dochter 'm lekker vond!

Perhaps when we find ourselves wanting everything,
It is because we are dangerously near to wanting nothing - Sylvia Plath