Re: Zo jong'n, jij wil lat'r vast wel boer word'n......
Heel heel gaaf en mooi en strak... Wowie!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Zo jong'n, jij wil lat'r vast wel boer word'n......
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel heel gaaf en mooi en strak... Wowie!
Ik had een vraagje over je letters? zijn dit dezelfde die je gebruikt hebt bij je Jungle taart?
Hoi! Wat grappig, dat deze taart nu weer voorbij komt. Maar dat zijn inderdaad dezelfde letters als bij mijn jungletaart, Astap79. Ze zijn leuk, hè?
Gave taart, ook al is het al een oud bericht, deze verdiend zeker nog een reactie! Dus bijdeze! Hij is echt leuk en gaaf met die traktor erop!
prachtig wat gaaf zeg
prachtig wat gaaf zeg
Geweldig leuk!!!
hoi e.b.m.
Ik vroeg me af...ik heb deze uitstekers ook binnen en wil deze binnenkort gaan gebruiken.
Kan ik deze letters gewoon van fondant uitsteken, en laat je ze dan eerst paar dagen drogen? en zet je ze dan rechtop met een beetje eetbare lijm? zou dit kunnen?
groetjes Astrid.
Hoi Astrid, ik had ze inderdaad ook gewoon in fondant uitgestoken en goed laten drogen. Pettinice vind ik daarvoor een prettige fondant. Als je fondant hebt wat moeilijker droogt, dan eventueel een klein beetje tylose erdoor. En eetbare lijm is inderdaad voldoende om ze rechtop te laten staan. (Wel je letters wat dikker uitsteken.) Succes! Ik ben erg benieuwd naar je creatie!
Hartstikke bedankt voor het reageren!
Het wordt een Monster high taart voor mijn nichtje.. is pas voor de 22ste .
Ik zal een foto van de taart plaatsen als hij af is
groetjes.
hoi hoi,
Ik vroeg me nog af hoe je ze uit je uitstekers haalt? bij mij blijven ze goed vast erin zitten
Ik heb ze nu uitgestoken en apart gelegd, hopelijk vallen ze straks als ze wat drogen eruit..?
Hey Astrid! Met een modelleertooltje (bijv. de vlakke achterkant van de bulbulous cone of de ball tool) kan je voorzichtig de fondant aan de achterkant via de hoeken eruit drukken. Heb je één hoekje vrij, dan laat de rest ook vrijwel gelijk los. En als je fondant erg plakkerig is (bijv. zwarte fondant ), kan je dat na het uitrollen nog éééven laten drogen aan de lucht, alvorens uit te steken. Zo zou het moeten lukken. Succes!
Bedankt, dan komt het vast goed!
Ohw wat een drama, er staat ook op de website dat bij deze uitstekers bij marsepein en fondant de letters heel makkelijk los laten.nou bij mij dus niet haha, dat heb ik weer.
Ik krijg de letters er niet makkelijk uit, en dan vooral de A niet..kan daar ook niet met een modelleertooltje in, wel met iets scherpers maar dan steek ik de letter kapot, beetje frustrerend dit, want ze zijn zo leuk en moet de taart morgen af maken
Is je fondant dan zo zacht? En als je de letters even in de vriezer doet en daarna eruit drukt? Lukt dat wel?
ik heb callebaut fondant..
Ik ga het straks nog even proberen en dan in de vriezer voor een paar min.
Wat een super leuk taartje!!!
Ja dat zakdoekje is super gedaan
Wow die zakdoek is echt super!!!!
Hele leuke taart
wauw die is gaaf en die zakdoek geeft het echt iets extra's
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Zo jong'n, jij wil lat'r vast wel boer word'n......