Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dolfijn taart...
Deze taart vind ik echt heel mooi gedaan! Die dolfijnen erg realistisch.
Mooie taart en mooie geboetseerd!
Heel gaaf gedaan! Mooie dolfijnen en vind ook de koppen op je golven fabelfantastisch!
Dank je wel, ze was er erg blij mee. En hij was ook nog lekker.
Wat een gave taart!
Hij is super! Hoe heb je de golven(fondant gezien dan) gemaakt?
prachtig
Wauw wat een plaatje!!
Wat een ontzettend leuke en mooie taart, je voelt de golven gewoon en je dolfijntjes zijn zo mooi gemaakt
Nog gefeliciteerd met jullie dochter
wow mooie dolfijnen hoor!!!1 super!!! doet me denken aan vorig jaar op curacao....
Dank je wel voor de lieve complimenten. En wat gaaf dat je in Curacao dolfijnen gezien hebt ellebel.
karinc ik heb ooit de Swirly Baroque workshop gedaan bij Karen Anne en daar een techniek geleerd die ik hier op geheel eigen wijze heb toegepast op de golven. Daarna de swirls aangevuld door met icing schuimkoppen te spuiten en met kwast uitgesmeerd zodat het meer op een echte golf leek. De bovenste grote golf is de bovenkant van de prinsessenjurk en die heb ik helemaal in vorm gesneden. Hopelijk heb je daar iets aan maar ik ga een aangeleerde techniek niet zomaar doorgeven. Misschien goed om een workshop bij haar te volgen.
oh wow......
ik moet ook gelijk terugdenken aan vorig jaar op Curacao toen m'n man daar naartoe moest voor zijn werk en wij voor een leuk prijsje mee mochten ...
We hebben ze toen gezien in het Sea Aquarium, zo mooi !!
echt een hele mooie taart
Ik vond het al heel wat in het dolfinarium. Ik denk dat onze dochter jaloers is. Die wil ze wel heel graag in het echt in de natuur zien. Ben benieuwd of dat er ooit nog eens van gaat komen.
Ik vond het al heel wat in het dolfinarium. Ik denk dat onze dochter jaloers is. Die wil ze wel heel graag in het echt in de natuur zien. Ben benieuwd of dat er ooit nog eens van gaat komen.
was voor ons ook een complete verassing dat we daar naar toe konden hoor
Geen idee of dat er ooit nog eens van zal kunnen komen (ping, ping... )
Kan ik me voorstellen, duur grapje. Wie weet komt het er nog eens van.
Kan ik me voorstellen, duur grapje. Wie weet komt het er nog eens van.
toevallig 'ik vertrek' van afgelopen zaterdag gezien ? (NPO 1 )
Ging over Curacao en er was ook een klein stukje met de dolfijnen....
Wauw super mooi! Echt heel realistisch!!
Dank je wel Wollie & gizEm.
jo-oosie nee, jammer genoeg niet gezien. Misschien kan ik het nog vinden bij uitzending gemist. Leuk om samen met onze dochter te bewonderen, vind ze vast leuk. Het zijn ook zulke bijzondere dieren.
Sneezle schreef:Kan ik me voorstellen, duur grapje. Wie weet komt het er nog eens van.
zal ik dan maar niet vertellen dat ik met de dolfijnen in zee ben geweest...;-) niet gezwommen omdat mijn zoontjes van toenbijna 1 en bijna 3 mee waren... maar wel geaait... geknuffelt en gedanst....
foutje
Sneezle schreef:Kan ik me voorstellen, duur grapje. Wie weet komt het er nog eens van.
zal ik dan maar niet vertellen dat ik met de dolfijnen in zee ben geweest...;-) niet gezwommen omdat mijn zoontjes van toenbijna 1 en bijna 3 mee waren... maar wel geaait... geknuffelt en gedanst....
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dolfijn taart...