1

Onderwerp: Mijn eerste dubbele taart! :) *Wintertaart*

Hierbij wil ik jullie mijn eerste dubbele taart showen.

Maar aangezien dit nog maar mijn 3e taart is die ik heb gebakken zou het leuk zijn als jullie je mening en tips met mij willen delen.

(Het kan natuurlijk altijd beter)
De beer moest namelijk een ijsbeer voorstellen, maar het lijkt eigenlijk meer op een teddybeer haha

Dus tips zijn heel erg welkom!

http://i57.tinypic.com/2h3u2wg.jpg

2

Re: Mijn eerste dubbele taart! :) *Wintertaart*

Wauw, wat heb  je dat mooi gedaan en wat zijn je taarten mooi strak, echt super knap als dit pas je 3 de taart is, dat belooft wat :thumb:  :thumb:

Je beer is schattig misschien als je zijn wacht met een tooltje bewerkt had lijkt die wat wolliger (ik hoop dat je me een beetje snapt :lol:  :lol: )

Maar ik vind het echt super gemaakt :)

3

Ik vind het een mooie taart, netjes bekleed, leuke boetseersels en ik begijp wel wat je bedoelt met de ijsbeer, een wat spitsere snuit kleinere ogen en mond en idd wat baklataart ook zegt vacht bewerken voor de volgende keer. Verder zou ik een rustigere achtergrond gebruiken met de foto's van je taart dan komt hij nog mooier uit!

4

Ik zou de pinguïns nog een oogje geven, dus een groter rondje wit, dan een bolletje zwart erin doen (uit het midden, anders gaan ze staren) en dan een piepklein bolletje wit (dan gaat het oog een beetje glanzen als het ware).
De ijsbeer mag inderdaad spitser, dan ben je al een heel eind.
Leuke taart, dat wel.

Tieneke

5

wat goed gedaan

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

6

Dat boetseren komt echt wel (heb je de howto's al gevonden hierboven bij Tips & trucks?). Ik vind je taart er super netjes uitzien en al zeker voor een derde!

7

Bedankt voorbden reacties en de goede tips! :)

Hier heb ik zeker wat aan :thumb:

8

Als dit jouw 3de taart is, dan ben ik razend benieuwd naar de volgende taarten hoor, heel mooi.
De taarten zijn mooi strak. Met wat oefening zal het boetseren ook met reuzestappen vooruitgaan. Ik vind ze alleszins leuk gemaakt

Baking makes me smile to see you smile
Blog: Whippy's fun baking

9

Dankjewel!  =)

Ik vind dit een hele leuke en mooie taart! Leuke afwerking en decoratie spikkels en parels heb je gebruikt en ook leuk geboetseerd! Ga zo door!

11

Dankjewel =)

12

Wat een leukerd! Lief die pinguins!

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

13

Dankjewel voor de leuke reacties! :)