1 Laatst bewerkt door dollelollypop (17-01-2015 18:26)

Onderwerp: Woezel en Pip voor mijn kleine nichtje.

Mijn nichtje is 3 jaar geworden en ze wilde graag een woezel en pip taart.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-H6OU34FU-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-O6LNHXTD-D.jpg

2

Re: Woezel en Pip voor mijn kleine nichtje.

Wat een lieve taart!
Erg mooi zo met die zachte kleuren

Taartjes met liefde

3

prachtig gedaan

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

4

Mooi strak!

5

oh, wat een plaatje , echt zo lief gemaakt :thumb:

Gefeliciteerd met je nichtje :)

Dankjewel allemaal alleen zo jammer dat mijn zusje de taart afbreekt voor ze hem laat zien.
Haalt ze het bovenste taartje eraf voor de middag visite en het onderste taartje zet ze dan neer voor de ochtend visite.
Ik dnek dat ze het niet zo snapt en heb het verleden jaar ook al gezegd met de micky mouse taart waar ik een uur of 14 mee bezig geweest was.
Die ging ze in de keuken aansnijden terwijl de visite hem nog niet eens gezien had.
Dan denk ik wel eens waaro steek ik er zoveel uren in als niemand de taart te zien krijgt of dat hij afgebroken wordt voor om hem te splitsen  :s
Maar goed ik blijf het maar proberen want ik geef hem elk jaar cadeau aan haar omdat het nog het enige kleine nichtje is maar ik vind het wel jammer van mijn werk dat het dan niet even gepresenteerd wordt of al is het alleen maar even dat hij een poosje op tafel staat om te laten zien.  :/

7

dollelollypop schreef:

Dankjewel allemaal alleen zo jammer dat mijn zusje de taart afbreekt voor ze hem laat zien.
Haalt ze het bovenste taartje eraf voor de middag visite en het onderste taartje zet ze dan neer voor de ochtend visite.
Ik dnek dat ze het niet zo snapt en heb het verleden jaar ook al gezegd met de micky mouse taart waar ik een uur of 14 mee bezig geweest was.
Die ging ze in de keuken aansnijden terwijl de visite hem nog niet eens gezien had.
Dan denk ik wel eens waaro steek ik er zoveel uren in als niemand de taart te zien krijgt of dat hij afgebroken wordt voor om hem te splitsen  :s
Maar goed ik blijf het maar proberen want ik geef hem elk jaar cadeau aan haar omdat het nog het enige kleine nichtje is maar ik vind het wel jammer van mijn werk dat het dan niet even gepresenteerd wordt of al is het alleen maar even dat hij een poosje op tafel staat om te laten zien.  :/

mag ik vragen waarom je dan niet gewoon twee taarten maakt? is toch misschien wel handiger... en als ik daar was geweest had ik gewoon zelf de taart uit de koelkast gehaald en die bij de visite gezet ;-)

8

taart ziet er overigens prachtig uit... gelukkig maak jij wel foto's en kunnen wij hem wel in z'n geheel zien... dus niet voor niets al die uren!!

ellebel schreef:
dollelollypop schreef:

mag ik vragen waarom je dan niet gewoon twee taarten maakt? is toch misschien wel handiger... en als ik daar was geweest had ik gewoon zelf de taart uit de koelkast gehaald en die bij de visite gezet ;-)

Ik heb al eens gezegt dat ik dan beter iets anders kan maken maar dat willen ze dan ook weer niet dus ik laat het maar zo.
Volgend jaar ga ik het dnek ik toch anders doen :)

ellebel schreef:

taart ziet er overigens prachtig uit... gelukkig maak jij wel foto's en kunnen wij hem wel in z'n geheel zien... dus niet voor niets al die uren!!

Inderdaad en ik vind deze berichtjes net zo leuk en belangrijk als de reactie's op het feestje :)

11

jammer voor je hoor, dat is niet leuk van al je werk!!

volgend jaar wordt ze 4 dan ga jij toch met haar de taart uit de keuken halen en samen aan snijden het s immers jouw cadeau :y  :y

Baklataart schreef:

jammer voor je hoor, dat is niet leuk van al je werk!!

volgend jaar wordt ze 4 dan ga jij toch met haar de taart uit de keuken halen en samen aan snijden het s immers jouw cadeau :y  :y

Haha nee dat gaat niet lukken hoor want ik heb het verleden jaar al geprobeerd en dit jaar ook maar krijg het niet voor elkaar.
Maar mijn zusje haar schoonfamilie komt smiddags en denk dat ze daar het leuke gedeelte voor wilt bewaren en dat is dan toch de bovenste taart  ;)  dus die moet er dan eerst af.

13

Mooi!

groetjes Wilma

14

Mooie taart, wortel en PiP is super leuk! Lieve kleuren!

....

15

....

gizEm schreef:

Wortel en pip??  :lol:  :lol:  :lol:
Je bedoelt Woezel en Pip hihi en hartelijk dank voor de leuke reactie allemaal :)

17

je weet het ,love it  :thumb:

carol schreef:

je weet het ,love it  :thumb:

:D