1 Laatst bewerkt door bloempie (17-01-2015 20:47)

Onderwerp: Gae voetbaltaart dankzij inspiratie van forum!

Met dank aan de tips en trucs van forumleden en inspiratie van de site's van andere leden van het forum is het me gelukt deze Go Ahead Eagels voetbal taart te maken. :D
Lastig was dat de taart leuk moest zijn voor een jongen die 8werd  en iemand die 21 werd.  De jongste ontvanger was er iig erg blij mee.
Ik was ook redelijk tevreden met het eind resultaat en dat wil wat zeggen want dat ben ik namelijk zelden of nooit. Ook hierbij zag ik een aantal verbeter punten, maar al met al....toch wel blij :y

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AWJVDLRY.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-RAJ3W38Q.jpg

Feedback: graag!

Als het leven je citroenen geeft, maak dan limonade (of taart natuurlijk )

2

Re: Gae voetbaltaart dankzij inspiratie van forum!

Leuk gedaan! Toch nog goed gekomen met de adelaar :). Mooie taart!

3

wauw

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

Hoi,

Je taart is erg mooi geworden hoor, complimenten. Ik vind je ontwerp heel erg leuk geworden.

Heel gaaf gedaan! Voetbal top, logo top, adelaar toppietop!! Alles gelukt, dus reden genoeg om flink tevreden te zijn :)

6

Wauw, hij is echt super mooi en wat is de voetbal mooi geworden en je adelaar natuurlijk :thumb:

Zeker een taart om trots op te zijn :D

7

Hartstikke leuk, mooi gedaan met die bal!

8

Vera12345 schreef:

Leuk gedaan! Toch nog goed gekomen met de adelaar :). Mooie taart!

Dank je wel. Ja, toch goedgekomen met de adelaar. In eerste instantie wilde ik een geboestseerde adelaar op een (wat kleinere) voetbal, maar ben toch blij dat ik de adelaar gepuzzel heb :Y

9

Hahaha, wat leuk met dat shirt over zijn hoofd. Ook ik zag de ideeen over de adelaar voorbij komen, vind dat je het verstandig hebt opgelost. Is de bal ook van cake? Dat kan toch haast niet, zo mooi rond en netjes in vlakken verdeeld?

Tieneke

10

Bedankt voor de leuke reactie's, dat geeft de burger moed om het zo te zeggen  :)
Ben toch blij dat ik de afgelopen tijd toch e.e.a gepost heb waardoor ik hele goede tips heb gekregen.
Mede daardoor is het goed gelukt, en als ik de foto's terug zie ben ik er nu toch meer dan "redelijk" tevreden mee  :D
Dus, ik ga vaker posten :Y

11

Tante Tien schreef:

Hahaha, wat leuk met dat shirt over zijn hoofd. Ook ik zag de ideeen over de adelaar voorbij komen, vind dat je het verstandig hebt opgelost. Is de bal ook van cake? Dat kan toch haast niet, zo mooi rond en netjes in vlakken verdeeld?

Tieneke

Dank je wel. Deze oplossing heeft me ook veel grijze haren en slapeloze nachten bespaard :D

De bal is een dummie hoor, en de vlakken heb ik gemaakt met behulp van een sjabloon.
Op zoetezinnen.nl staat een hele goede how-to met sjabloon erbij.