Onderwerp: 2 maal Sweettable, 2 maal totaal anders
Hallo iedereen,
Ik had de eer om voor mijn zus haar babyshower te organiseren, en het eerste wat in mij opkwam was een sweettable 

En een sweettable voor mijn eigen verjaardag

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 2 maal Sweettable, 2 maal totaal anders
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo iedereen,
Ik had de eer om voor mijn zus haar babyshower te organiseren, en het eerste wat in mij opkwam was een sweettable 

En een sweettable voor mijn eigen verjaardag

Vind je sweet tables allebei prachtig! Mooie kleuren, mooie details en heerlijke hapjes 
Wat mooi gemaakt zeg.
Waar heb je die glazen (snoep) potten vandaan op de 1e foto als ik vragen mag?
Thanx
Wat een mooie sweet tables!
Oh wat gaaf zeg!!!
Ik vind dit zo knap: zoveel werk en het ziet er dan ook nog heel erg gezellig en lekker uit!
wat mooi allemaal
Heel mooi, ooit ga ik er ook 1 maken een sweet table.. hihi
Heel erg mooi!!! Super gedaan.
En zo leuk he?
Dank jullie wel voor alle lieve reacties! Ja echt super leuk om te doen bij iedere tafel krijg je steeds meer ideeën en inspiratie! Ik zou dit iedere dag wel willen doen hahaha
mooi gedaan hoor, zoiets wil ik ook als ik jarig ben (kinderen krijgen zit niet in de planning). Hoe kom je aan die glazen bol waar die baby in zit? Heb ik wel vaker gezien en vind ik altijd wel leuk.
Beide helemaal top! Mooi die kleuren combi en alles past bij elkaar!
mooi gedaan hoor, zoiets wil ik ook als ik jarig ben (kinderen krijgen zit niet in de planning). Hoe kom je aan die glazen bol waar die baby in zit? Heb ik wel vaker gezien en vind ik altijd wel leuk.
Dank je wel voor je reactie, de bal waar de baby in zit is van plastic en heb ik bij pipoos gekocht, een hobbywinkel. Deze ballen worden ook veel met kerst gebruikt. Ze kosten iets van 1 euro 
Beide helemaal top! Mooi die kleuren combi en alles past bij elkaar!
Dank je wel voor je reacties, ook op mijn andere taarten! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 2 maal Sweettable, 2 maal totaal anders