1

Onderwerp: waar vind ik piepschuim binnenkant voor rozen/bloemen?

ik wil bloemen gaan maken voor op een dummy taart maar wil de knop van de rozen van zo'n piepschuim kegeltje maken omdat deze anders zo zwaar worden
Weet iemand waar ik deze kan kopen?
ik heb me al suf gezocht op google, maar weet niet hoe die dingen heten dus tja, waar zoek je dan naar....

Bedankt!

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

2

Re: waar vind ik piepschuim binnenkant voor rozen/bloemen?

Pipoos? en zijn dat geen balletjes? Die had de Wibra laatst ook

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

3

Verschillende webshops hebben deze. DLTshop ook. Zoeken op 'rose base'  ;)

4

Die van wilton had ik gevonden, maar die zijn niet van piepschuim....als ik op rosé base zoek krijg ik alleen die maar, en een hoop andere dingen die er niets mee te maken hebben.
Nog meer tips iemand??

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

5

Xenos, Big Bazar, van die pop-up rommelwinkels zoals So Low.....
Rond Pasen had ik flink ingeslagen bij Zeeman, Wibra en Action. Deze waren in twee formaten en ei-vormig. Maar tja, daar heb je nu niets aan...

Wees jezelf, er zijn genoeg anderen!

6

nee dat klopt, zal eens bij Pipoos gaan kijken...wie weet

Volgens mij heeft ellencreative cakes ze.
Rose buds zijn het.

Het gaat niet om de weg die je inslaat,maar het spoor dat je nalaat.

8

Tigrasas schreef:

Die van wilton had ik gevonden, maar die zijn niet van piepschuim....als ik op rosé base zoek krijg ik alleen die maar, en een hoop andere dingen die er niets mee te maken hebben.
Nog meer tips iemand??

Moet het per se piepschuim zijn? Zijn deze dan veel zwaarder dan de piepschuimen?