1

Onderwerp: Zebra striktaart...

Heb vanmorgen ook een taart geplaatst... bedenk me net dat ik dat beter tegelijk met deze had kunnen doen... sorry  :O  :O  :O Zal er de volgende keer beter op letten... :Y

Maar voor mijn collega mocht ik deze verjaardagstaart maken...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IPDZHQ4J-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AFRXVEEU-D.jpg

Bedankt iig voor het kijken...

2

Re: Zebra striktaart...

Wat een pracht van een taart en een mooie strik!

3

wat een prachtige taart

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

4

Heel erg mooi en zo mooi de kleuren combinatie en de strik is echt geweldig :thumb:

Hoi,

Mooie taart, en mooie strik.

6

Heel mooi gemaakt!

Supermooie kleurencombi! En heel mooi dat dat roze nog terugkomt onderin..

8

Bedankt allemaal!

9

Een mooie taart.

10

Mooi en prachtige kleuren inderdaad!

Wauw heel mooi!

wauw echt heeel erg mooi :D

13

Thanx allemaal!  :Y

14

Wannneer steek je die krullen tussen de lussen? Bij mij blijven die nooit zitten.

15

Lizetje schreef:

Wannneer steek je die krullen tussen de lussen? Bij mij blijven die nooit zitten.

Helemaal op het laatst als de strik al helemaal in elkaar zit.
Sommige blijven zo zitten, sommige plak ik een beetje vast...

16

Wat een prachtige taart, zowel de zebraprint als de mooie strik! Hoe zorg je ervoor dat die witte lijntjes zo mooi tegen het roze aan blijven zitten? Ik heb dit ook een keer geprobeerd en toen was het echt een strijd. En hoe lang van te voren heb je de strik gemaakt? Heb je ook tylose door het fondant gedaan? Haha, een heleboel vragen (ik moet binnenkort ook een strik maken, vandaar ;-) )

17

Emmeke schreef:

Wat een prachtige taart, zowel de zebraprint als de mooie strik! Hoe zorg je ervoor dat die witte lijntjes zo mooi tegen het roze aan blijven zitten? Ik heb dit ook een keer geprobeerd en toen was het echt een strijd. En hoe lang van te voren heb je de strik gemaakt? Heb je ook tylose door het fondant gedaan? Haha, een heleboel vragen (ik moet binnenkort ook een strik maken, vandaar ;-) )

Ik het idd tylose door het fondant gedaan... ik ben een dag of drie van te voren begonnen.
Eerst de lussen gemaakt... laten drogen... Toen aan een kant witte lijntjes ertegen geplakt... weer een nacht laten drogen... toen aan de andere kant de lijntjes geplakt...
Succes! En bedankt voor je complimenten!

18

Bedankt voor de antwoorden! Ik ga het proberen zo.

19

Wat een mooie taart! Zo netjes afgewerkt en je strik is prachtig!!

20

Wow, wat een mooie taart zeg, en die strik geweldig!
Ik hoop dat ik het binnenkort ook zo goed kan, moet mijn eerste taart nog gaan maken..

“Love is like a good cake; you never know when it's coming, but you'd better eat it when it does!