Onderwerp: is blauw het nieuwe zwart voor mij?
van de week de vraag gekregen of ik niet alsjeblieft toch kon helpen. diegene die de taart in eerste instantie zou maken kon wegens erg vervelende familieomstandigheden de taart helaas toch niet maken. ik had verder toch niets bijzonders gepland en oke ik had er wel weer een keertje zin in. ik kreeg volledig de vrije hand, maar er werden wel 2 foto's mee gestuurd. daar hoefde ik uiteraard niets mee te doen, maar misschien kon ik er iets mee....
dus toen ik die foto's zag dacht ik, oke blauw..... das voor mij een uitdaging maar ik had al wel gelijk een idee. die slangenprint, GAAF! daar moet vast wel een mal voor te vinden zijn.... maarja als je eigenlijk geen taarten meer maakt wil je daar ook niet te veel geld aan uitgeven, dus een oproep gedaan om die eventueel van iemand te lenen. helaas leverde dat niets op. dus dan maar zelf op zoek om een eigen snakeskin mold te creëren. zo geschiedde enzo is geheel onverwachts de nieuwe mold geboren
ik ben zelf superblij met het resultaat van deze taart. ook weer eens een keertje de kans gehad om met de airbrush te spelen al is het met dusten ook heel goed te doen. ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden.