Onderwerp: Twee Bier thema taarten!
Twee Bier thema taarten!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Twee Bier thema taarten!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Twee Bier thema taarten!

Heel leuk en mooi! Vind dat PROOST ook erg leuk gedaan!
Wat een leuke taarten, ik vind de bovenste echt super!
Geweldig mooi allebei, en weer zo mooi geboetseerd
ik zie dat je letters erg dun zijn , heel erg mooi, maar hoe kan het dan dat ze zo mooi rechtop blijven staan?
Hele mooie taarten zeg!
Hoe maak je de fondant zo mooi zilver?
Hele mooie taarten zeg!
Hoe maak je de fondant zo mooi zilver?
Bedankt! Ik kleur eerste de fondant of marsepein licht grijs en dan met een matalic licht grijs dust dust ik de fondant/marsepein!
Lizetje schreef:Hele mooie taarten zeg!
Hoe maak je de fondant zo mooi zilver?Bedankt! Ik kleur eerste de fondant of marsepein licht grijs en dan met een matalic licht grijs dust dust ik de fondant/marsepein!
Op die manier heb ik een keer goud proberen te maken. Fondant geel gemaakt en toen goud dust erover. Ik had alles vol goud poeder zitten en de fondant kreeg ik niet geheel goud gedekt. Ging het bij jouw wel makkelijk?
Karen-Dodenbier schreef:Lizetje schreef:Hele mooie taarten zeg!
Hoe maak je de fondant zo mooi zilver?Bedankt! Ik kleur eerste de fondant of marsepein licht grijs en dan met een matalic licht grijs dust dust ik de fondant/marsepein!
Op die manier heb ik een keer goud proberen te maken. Fondant geel gemaakt en toen goud dust erover. Ik had alles vol goud poeder zitten en de fondant kreeg ik niet geheel goud gedekt. Ging het bij jouw wel makkelijk?
Probeer de stukjes dat je gedust willen niet op de taart zelf te dusten! Bij mijn ging het wel makkelijk! Een andere optie is te verven met dust en alcohol!
Ik vind altijd dat het met dusten pas mooi egaal wordt als je de fondant eerst laat drogen, dan is het minder vlekkerig en glanzender van kleur
Ik vind altijd dat het met dusten pas mooi egaal wordt als je de fondant eerst laat drogen, dan is het minder vlekkerig en glanzender van kleur
Ja dat klopt! Maar ik heb nooit zo veel geduld! 
Geweldige taarten zeg! Ik vind het poppetje bij de bierdoptaart zo leuk, hij heeft een mooi kapsel!
Ik heb van het weekend een zeemeerminnenstaart groen geverfd met metallic food paint. Zou dat met het zilver of goud ook niet kunnen?
Wat een gave taarten!
Leuk! Vind vooral de eerste GEWELDIG!
Wat een mooie taarten!
echt supper gaaf !!!!
Prachtige taarten weer!
super wat zijn ze weer gaaf ben fan van je
super wat zijn ze weer gaaf ben fan van je
Bedankt voor al jullie lief reacties op mijn taarten! xxx
Weer GEWELDIG!!!!!!!!!!! Mijn complimenten Karen!!
Ik dacht bier taarten...
Maar nee deze zijn echt schitterend!!!
WOW
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Twee Bier thema taarten!