Onderwerp: taartenparade-door drukte
lang hier niet geweest( druk
) en wil toch ff jullie mijn laatste taarten laten zien

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » taartenparade-door drukte
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
lang hier niet geweest( druk
) en wil toch ff jullie mijn laatste taarten laten zien

Oh, wat een moppies allemaal weer!
Tieneke
Wow, zo clean en netjes allemaal! Prachtige kleuren ook!
Wat een prachtige en lieve taarten heb je gemaakt.
Prachtig allemaal! Mooi geboetseerd.
Ik heb ze natuurlijk al bewonderd op je Facebook, maar hier wil ik ook even reageren, want ze zijn allemaal weer zó leuk! En je kersttaartje met Mae is mijn favoriet; zo lekker winters! 
Mooie parade, stuk voor stuk leuke taarten 
bedankt voor jullie leuke reatie's 
Zo schattig allemaal ook weer, je kerstmeisje is zo lief en je gitaar is prachtig 
Ze zijn stuk voor stuk p r a c h t i g !!! 
stuk voor stuk juweeltjes en idd veel te lang niet geweest 
Wat een leuke taarten! Vind vooral de rood met witte met het kerstmeisje erg mooi.
wat leuk weer jullie reakties,bedankt 
Ik kan me nog een tijd herinneren dat jij altijd zo vol lof was over de boetseersels van onze medebaksters!!!!!! Nou, zet jezelf maar bij die groep hoor! Ik zie zo vaak van die geweldig leuke poppetjes langskomen! Mijn complimenten Carla!!!
whahahah ja je hebt gelijk Marleen,en gaat me zeker goed af nu,als je voor de Mjam een howto (Lady Lolafant ) mag maken,trots trots dat ik er ook in sta en ik vind het ook zo leuk,men wil nu alleen nog en taart met een Carla's boetseeersel erop whahahaha,ga erzo weer een paar plaatsen 
whahahah ja je hebt gelijk Marleen,en gaat me zeker goed af nu,als je voor de Mjam een howto (Lady Lolafant ) mag maken,trots trots dat ik er ook in sta en ik vind het ook zo leuk,men wil nu alleen nog en taart met een Carla's boetseeersel erop whahahaha,ga erzo weer een paar plaatsen
Verheug me er nu al op
En dan hup een boek er achter aan zoals ik al eerder zei ben ik de eerste die hem koopt

Elke taart is weer heerlijk om naar te kijken!
Mooi de kleuren op elkaar afgestemd wat een
Mooi geheel maakt! Top!
Prachtig
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » taartenparade-door drukte