1

Onderwerp: Amandelmeel mini donuts uit de donutmaker

Amandelmeel donuts gemaakt uit de donutmaker.
De kinderen vonden ze geweldig en hadden bijna het hele bord alweer leeg in de tijd dat ik de foto's aan het bewerken was :-P

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UQV3VPPE-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-S3FVY4NT-D.jpg

2 Laatst bewerkt door saskiahuisman (03-01-2015 15:33)

Re: Amandelmeel mini donuts uit de donutmaker

Hoi,

En deze zien er ook al weer zo lekker uit. Maak je ook wel eens gewoon taart? Hihi.

3

Die zien er echt geweldig uit! Mag ik het receptje?

doke schreef:

Die zien er echt geweldig uit! Mag ik het receptje?

Natuurlijk Doke :)

Amandelmeel Donuts
ingrediënten

1 kop amandelmeel (of andere noten meel) = 100 gram
     4 eieren
     1/4 theelepel zout
     1/4 theelepel bakpoeder
     1 theelepel vanille
     2 eetlepels honing (of andere zoetstof, zoals ahornsiroop)

voorbereiding

Klop alle ingrediënten goed.
Giet het beslag in de donut cirkels in een pan of donut maker.
Vul bijna tot aan de rand en sluit vervolgens het deksel op de donut maker.
Klop het beslag tussen de partijen.
Als je ze bakken in de oven Verwarm de oven tot 150 graden en vervolgens bak de donuts in de oven gedurende ongeveer 20 minuten of totdat ze beginnen te bruin.
In de donut maker, ze slechts ongeveer 3 minuten of zo voordat ze klaar zijn, en dit is afhankelijk van de donut maker ook.
Zodra ze zijn afgekoeld, kun je boven met honing en kaneel, geroosterde kokos, chocolade, ahornsiroop, yoghurt, of gewoon eten ze gewoon!

Succes :)

5 Laatst bewerkt door carol (03-01-2015 16:20)

ohh zie ik ze weer en lijk me zo jammy,heb alleen geen donut maker  ;) ,misschien maar goed ook ,maar mag dit wel,ga kijken of ik het in een anders vorm kan maken  =)
zoete groetjes Carla

saskiahuisman schreef:

Hoi,

En deze zien er ook al weer zo lekker uit. Maak je ook wel eens gewoon taart? Hihi.

Ja hoor ik maak van alles en dat plaats ik hier ook altijd :)

carol schreef:

ohh zie ik ze weer en lijk me zo jammy,heb alleen geen donut maker  ;) ,misschien maar goed ook ,maar mag dit wel,ga kijken of ik het in een anders vorm kan maken  =)
zoete groetjes Carla

Dat zal vast wel kunnen in een cupcake papiertje ofzo toch want je kunt ze ook in de oven maken :)

dollelollypop schreef:
carol schreef:

zoete groetjes Carla

Dat zal vast wel kunnen in een cupcake papiertje ofzo toch want je kunt ze ook in de oven maken
En ja amandelmeel is goed en er zitten verder alleen eieren in dus dat kan ook geen kwaad neem ik aan voor je dieet :)

9

ohhhhhhhhhh zo lekker weer, wordt echt zo enthousiast van al jou baksels :9  :9  :9

Baklataart schreef:

ohhhhhhhhhh zo lekker weer, wordt echt zo enthousiast van al jou baksels :9  :9  :9

:thumb:  :D