Re: IJsbeer Oreo Pops
ahhhhhhhhh
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » IJsbeer Oreo Pops
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ahhhhhhhhh
Onwijs leuk! En heel mooi gedaan!
Gaaf dat ze in de header staan.
Kan ik de melts ook in een chocolade smelter smelten, ik lees vaak alleen in de magnetron (heb ik niet) of au bain marie.
Groetjes Vonn
Kan ik de melts ook in een chocolade smelter smelten, ik lees vaak alleen in de magnetron (heb ik niet) of au bain marie.
Groetjes Vonn
Hoi Vonn je kan de candy melts ook makkelijk in de chocolade smelter smelten hoor, gaat prima
Nou hier zijn de mijne, ik ben geen vrienden geworden met candy melts zoals jullie zien ze zijn een beetje gebobbeld en niet mooi glad, en ook had ik geen zwart fondant in huis vandaar de grijze snuit en oogjes, maar al met al vind ik ze best grappig.
Groetjes Vonn
Super leuk geworden vonn en ik heb dat ook met die chocolade begijp je helemaal
Nou hier zijn de mijne, ik ben geen vrienden geworden met candy melts zoals jullie zien ze zijn een beetje gebobbeld en niet mooi glad, en ook had ik geen zwart fondant in huis vandaar de grijze snuit en oogjes, maar al met al vind ik ze best grappig.
Groetjes Vonn
Wat leuk Vonn, ik vind ze echt heel leuk geworden
Leuk Desiree en Baklataart, vind ze van beidd errrrug leuk!
Groetjes Vonn
ze zijn leuk geworden en wat heb je er lekker veel gemaakt!
Dank je wel. Ik heb ze aan m'n gasten op het werk uitgedeeld, ze vonden het erg leuk.
Groetjes Vonn
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » IJsbeer Oreo Pops