Onderwerp: Joki en Jet
Deze Joki en jet taart van de week mogen maken voor een meisje die 3 jaar werd en helemaal gek is van Joki.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Joki en Jet
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze Joki en jet taart van de week mogen maken voor een meisje die 3 jaar werd en helemaal gek is van Joki.

Super leuke taart 
Leuke puzzle! En mooi ook!
gaaf
Mooi hoor dat blauw en wit wat in elkaar overloopt.
Mooie taart! Knappe puzzel erg mooi
Wat een mooi taart. Mijn zoontje is helemaal gek op joki en jet. Nou wil ik ook zo een taart maken, maar weet niet hoe de decoratie te maken. Zou je mij wat tips kunnen geven om joki te maken.
Gr Shahida
Haha, ik wilde reageren dat ik m zo leuk vind.. maar ik dacht, heh, volgens mij heb ik hier al op gereageerd! En inderdaad, de eerste reactie was van mij 
Wauw die is leuk! Dit thema heb ik nog nooit gezien op een taart hihi
Bedankt allemaal. Ik weet niet hoe ik onder iemands reactie een tegenreactie kan geven dus ik doe het even in het algemeen hihi.
Lejow.... Thanx voor de 2 reacties hahaha. heb ik ook wel eens gehad hoor.
Ik heb al vaker een joki en jet taart gemaakt, alleen zijn ze bijna wel allemaal hetzelfde. Dat vind ik er jammer aan. Joki en Jet zie je eigenlijk altijd maar in de luchtballon of samen naast elkaar.
Maar wat ik altijd doe is een plaatje (bv in de luchtballon) een paar keer uitprinten en daar maak ik een puzzelplaatje van. Ik puzzel alleen bijna nooit helemaal plat maar probeer er wel hoogte verschillen in te maken (ik vind dat persoonlijk mooier maar dat is natuurlijk smaken verschillen). Ik maak de decoratie al wel ruim van te voren zodat ik de decoratie zo op de taart kan leggen als ik de taart heb gemaakt.
Hopelijk heb je er wat aan, shahidaajoeb. Ander hoor ik het wel
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Joki en Jet