Onderwerp: Even voorstellen "Carine uit De Panne"

Hallo, ik ben Carine uit De Panne (België) 52 j en moeder van een dochter en zoon en bovenal trotse oma van een schattige tweeling van 10 maanden oud.
Ben altijd graag met cupcakes bezig geweest, heb er dan ook gebakken (150 stuks) voor mijn broers feestje toen hij 15 jaar gehuwd was, en dan natuurlijk voor de babyborrel van de meisjes deze zomer.

Als ik ergens gevraagd wordt, dan zeg ik ook al rap" ik zorg voor de dessert tafel!" en da moet ik normaal geen twee maal zeggen.

Ook voor kerstavond was dit weer het geval. Heb twee dagen zitten bakken!

Nu ben ik dus al volop aan het zoeken wat ik ga doen voor hun eerste verjaardag. Heb gisteren heel de dag de video's van "deleukstetaartenschop.nl" bekeken, en vandaag jullie forum. Wat een bron van inspiratie! En er zijn nu zoveel dingen die ik wil uitproberen, maar ik weet ni wa eerst.
Dus ben ik maar begonnen met me te registreren, ik wil echt graag deel van uitmaken van jullie groep. Ik denk ( weet) dat ik nog heel veel van jullie kan leren.
Grts Carine

being CREATIVE is not a HOBBY. it's  my way of LIFE.

2

Re: Even voorstellen "Carine uit De Panne"

van harte welkom! hoop dat we veel inspiratie zult opdoen en laat ook eens zien wat je zelf maakt!!

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

3

Re: Even voorstellen "Carine uit De Panne"

Welkom op het forum en heel veel plezier met de speur tocht, weet zeker dat dat hier wel gaat lukken =D

4

Re: Even voorstellen "Carine uit De Panne"

Welkom! Hier vind je inderdaad genoeg inspiratie en ideeen! Succes!!