Onderwerp: opdracht uit bakken voor anderen Teletubbies
En weer een teletubbie taart met een meptaartje
De teletubbies komen uit mijn eigen zelfgemaakt mallen!
graag reactie's deze taart is gevuld met hazelnootcreme en het meptaartje met vanille.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » opdracht uit bakken voor anderen Teletubbies
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
En weer een teletubbie taart met een meptaartje
De teletubbies komen uit mijn eigen zelfgemaakt mallen!
graag reactie's deze taart is gevuld met hazelnootcreme en het meptaartje met vanille.
ik vind de stapeltaart heel leuk!!!
leuk!
Hoe heb je de mallen gemaakt als ik vragen mag??
Knap hoor!
wendietje kijk even in 2de kans voor bakspullen onder gezocht teletubbie mallen daar staat het! (gevonden)
ik was er naar opzoek deze mallen en door reactie's van mede leden heb ik ze zelf gemaakt.
Groetjes Taartelien
Mag ik vragen hoe je de mallen hebt gebruikt hoe krijg ik het marsepein eruit is hard plastig de mal dus werkt niet mee?
ik ben lui... linkje?
snoepig taartje
ik ben lui... linkje?
snoepig taartje
Tja, heb net ook meerdere pagina's van v&a doorgespit, maar doordat er dagelijks zoveel berichtjes bijkomen, raakt ie snel in een donker hoekje.
Ik zou ook wel een link willen!
De link staat niet meer op het forum altans niet meer bij mijn berichten......
Dit zijn de foto's ervan heb silliconen gebruikt om ze na te maken van de originele mallen. originele mallen gebruikt met klei dat uit laten harden daarna in silliconen gedaan.
succes
thanks maar ik heb nu de play dooh mallen plastic ; (
ik ben nog op zoek naar de Play doh mallen van de teletubbies!!! Is er nog iemand die ze verkopen wil??
Leuke taarten! Mooi hoor
wat leuk
Wauw gaaf en wat handig die mallen!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » opdracht uit bakken voor anderen Teletubbies