Onderwerp: hoe groot bakblik??
hoi,
ik moet voor vrijdag een taart maken, voor 90/95man
Ze wilt 4 taarten met allemaal de zelfde grootte en op een standaard. Ik weet nou niet of een vorm van 28cm groot genoeg is?
zou iemand me kunnen helpen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » hoe groot bakblik??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoi,
ik moet voor vrijdag een taart maken, voor 90/95man
Ze wilt 4 taarten met allemaal de zelfde grootte en op een standaard. Ik weet nou niet of een vorm van 28cm groot genoeg is?
zou iemand me kunnen helpen
Heb je misschien een bakblik van 25x25 cm? Daar snij ik 25 stukken uit van 5x5cm, die keer vier zit je op 100 stukjes.
Ik zou de 30 cm doen, maar die heb je heb je niet, denk ik . Je kunt de 28 cm wel gebruiken en dan de biscuits wat hoger maken en minstens 3x vullen. Per persoon reken ik 20 gr biscuitmix en ik vul sowieso 3x. Meestal houden de mensen taart over
Oh ja..ik zou dan 500 gr mix, als je al mix gebruikt, in de 28 cm doen.
Ik zou de 30 cm doen, maar die heb je heb je niet, denk ik . Je kunt de 28 cm wel gebruiken en dan de biscuits wat hoger maken en minstens 3x vullen. Per persoon reken ik 20 gr biscuitmix en ik vul sowieso 3x. Meestal houden de mensen taart over
Oh ja..ik zou dan 500 gr mix, als je al mix gebruikt, in de 28 cm doen.
bedankt voor je antwoord
Nee heb die indd niet en vind het zonde om te kopen, ben niet van plan om die vaker te gebruiken, moet ik de bakblik dan verhogen met bakpapier?
Met 500 gr mix in mijn 30 cm komt de biscuit nèt tot de rand. Ik zou dus wel verhogen
Met 500 gr mix in mijn 30 cm komt de biscuit nèt tot de rand. Ik zou dus wel verhogen
oke top bedankt! ik hou toch mijn 28 vorm aan, en dan wat hoger maken. Moet lukken voor 90 man
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » hoe groot bakblik??