1

Onderwerp: permanente verjaardagstaart voor kinderopvang

Gemaakt voor veelvuldig gebruik voor kinderverjaardagen op een kinderopvang, en dus gevuld met piepschuim. Het aantal kaarsjes kan al naar gelang de leeftijd van het kind worden aangepast. dan blijven er slechts bolletjes op de taart over

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/10891520_560297880774388_9125203186188069875_n.jpg?oh=85df6a4d899bff7c2d8743946c1373b2&oe=5502471A

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

2

Re: permanente verjaardagstaart voor kinderopvang

wat een leuk idee en wat een leuke taart dan ook

3

wat een leukerd

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

4

Het is echt een super mooie taart en met allerlei kleine details, heel leuk die vlaggetjes zo :thumb:

5

Mooi zeg!

groetjes Wilma

6

Dank jullie wel, een dummy is toch altijd anders, die ziet er toch altijd strakker uit vind ik

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

7

Wat een mooie dummy!

8

Wat leuk!

.. Want taart kan altijd!!

Wauw wat een leuke taart, vrolijke kleuren en goed opgelost met de bolletjes en kaarsjes

10

Dank jullie wel, ik denk dat de kindjes hetw el geweldig zullen vinden

11

Erg mooi!! Die hoera slinger is ook echt leuk!! Mooie feesttaart voor de kids  :y

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

12

Lekker vrolijk en echt feestelijk.