1 Laatst bewerkt door Tigrasas (25-12-2014 17:57)

Onderwerp: Doos vol kerstballen

Een doos met lekker ouderwetse kerstballen er in, ik twijfel of  deze hier moet of in 3D ......

Gemaakt voor een ex-collega, gevuld met aardbeienconfiture en banketbakkersroom en afgesmeerd met witte chocolade ganache. De ballen zijn gemaakt van cake

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/p526x395/10805837_558955950908581_719445581097583437_n.jpg?oh=479e62b088036cdc2e8894eb6aac240e&oe=54FB3A05&__gda__=1430464631_1096004e7230c49a37e9ee80bdc5b9c6

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

2

Re: Doos vol kerstballen

Wauw!

3

Zo zeg, wat strak en netjes bekleed. Heel leuk idee ook.

Tieneke

Mooi!

5

Was een leuke taart om te maken, hij is alleen wel erg zwaar, is eentje van 25 cm met cake bollen er op

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

Leuk!!

7

Heeel leuk!

8

Mooi! Wat een leuk idee ook

9

Erg gaaf zeg!!!
Ja kan me voorstellen dat het zwaar is haha, vind dat met biscuit al :P

.. Want taart kan altijd!!

10

Wauw, zo mooi en zo ontzettend leuk :thumb:

11

De reacties zijn ook erg leuk, oh ja, gewicht was ruim vier kilo!!

12

Wat een leuke taart, ik vraag me af hoe maakt je de kerstballen? Zijn ze bekleed met fondant?

13

Ik heb cake gebakken in bakvorm voor halve cirkels van zeven cm doorsnede, deze heel goed gekoeld, toen ingesmeerd met piping gel en bekleed met fondant. Daarna alle kleurtjes gedust.....Appeltje eitje hihi
Het zijn dus eigenlijk halve kerstballen, geen hele

14

Tigrasas schreef:

Ik heb cake gebakken in bakvorm voor halve cirkels van zeven cm doorsnede, deze heel goed gekoeld, toen ingesmeerd met piping gel en bekleed met fondant. Daarna alle kleurtjes gedust.....Appeltje eitje hihi
Het zijn dus eigenlijk halve kerstballen, geen hele

Bedankt voor je reactie.  :thumb: ik zal maar de bakvorm opzoeken.

15

Superleuk geworden!!

16

De bakvorm is van wilton, en heet Orb pan, DLTS heeft hem gewoon te koop

17

wat origineel echt super gaaf

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

18

Krijg net bericht van de ex collega.....ze waren flabbergasted en zeer tevreden,daar doe je het toch voor uiteindelijk  =D

19

Wat een mooie taart! Die kerstballen zijn prachtig met die glans erover :y  :y

20

leuke taart hoor!!

21

leuke taart hoor!!

22

WoW!!!! Wat een leuk idee en zo prachtig uitgevoerd!!!!!

23

Erg mooi!

24

Deze is echt heel gaaf!!! Mooie strakke kerstballen zeg!!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.