1 Laatst bewerkt door dollelollypop (23-12-2014 22:32)

Onderwerp: Kersttaartje

Of ik voor de kerst nog even een taartje wilde maken.
Geen tijd, stres en ze doe maar wat zei ze het maakt niet uit als ik maar wat heb.
Nou geen inspiratie, een gedeelte afgekeken van een ander taartje en de bovenkant maar gewoon een printje gemaakt.
Sanp niet dat iemand een twee dagen voor de kerst vraag of ik een taartje wil maken want je snapt toch wel dat je dan druk ben maar nee sommige snappen dat blijkbaar niet.
Het was een kennis dus ik wilde geen nee zeggen dus toch maar gedaan.
Vind het geen topper maar dat zijn de omstandigheden.
Als ik stres dan wordt het hem niet.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7ONNBVXG-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8AKKVOA7-D.jpg

2

Re: Kersttaartje

Nou ik zie er geen stress aan af hoor,  vind je printje erg leuk.

Gezellige en stressloze dagen

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

3

Ik vind hem ook echt heel leuk en juist super mooi dat printje, stralend effect =D

En niet te veel stressen hoor ook genieten wat niet is dat is er niet toch? :)

Fijne dagen en ik hoop dat je iets mag hebben van je eigen heerlijke creaties met deze dagen :D

4

Toch vind ik het een leuke en mooie taart geworden hoor! Sommige mensen denken dat je een taart binnen 2 uurtjes gemaakt hebt maar ach.. het is gelukt en hij is mooi geworden!

Hartelijk dank allemaal weer en ach ja ik moet ook eens kunnen accepteren dat het niet altijd perfect kan zijn :)
Inderdaad doe ik de kerstdagen niet aan mijn dieet hoor baklataart want dan maar weer wat gewicht erbij dat moet er daarna dan maar weer af want ga met de kerst echt niet aan mijn dieet doen :)
Probeer wel niet teveel zoet te eten maar ga wel lekker eten :)
Voor allemaal hele mooie kerstdagen gewenst :)

Wauw ik vind 'm prachtig! Gaaf printje, heb je dat gedaan met een foodprinter, zo ja, welke raad je aan?

7 Laatst bewerkt door dollelollypop (25-12-2014 21:13)

Taartensprookje schreef:

Wauw ik vind 'm prachtig! Gaaf printje, heb je dat gedaan met een foodprinter, zo ja, welke raad je aan?

Ik heb er al een paar gehad maar deze vind ik echt erg goed en mooi.
Ik heb de Canon MG5350 van het bouwhuis en ik ben er enorm blij mee.
Ik heb hem nu alweer een poosje maar als je je abonneer op de nieuwsbrief van het bouwhuis dan zou ik de aanbiedingen in de gaten houden want de foodprinter is daar regelmatig in de aanbieding.
Ik heb hem ook in de aanbieding gekocht destijds en dat scheelde € 50,-
Ik heb ook ooit de cricut cake gehad maar dat vond ik maar een onding en je hoort er ook niet veel meer over.
Ik heb hem dan destijds ook weer verkocht en mis dat ding echt niet, darentegen de foodprinter zou ik nooit meer willen missen want je kunt er zoveel leuks mee maken :)
Ik zou zeggen schaf er een aan en je zult het ook fantastisch vinden :)
Ik print alles wat ik maar wil van google af voor een print op een taart.

8

Ik vind hem erg gaaf gemaakt!! Mooi printje ook

.. Want taart kan altijd!!