Onderwerp: Ik ben al in de kerststemming...
Ik ben al weer helemaal in kerststemming, haha...
Miss Santa's Dress, sneeuwpop en Candy Cane koekjes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Ik ben al in de kerststemming...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben al weer helemaal in kerststemming, haha...
Miss Santa's Dress, sneeuwpop en Candy Cane koekjes
Leuk! Ik heb er ook al gemaakt, sneeuwmannen en zuurstokjes!
gaaf
Super leuk gemaakt en heel goed gedaan , ik vind het zo knap hoe jullie die koekjes zo mooi krijge
Wat een leuke koekjes allemaal!!
Wat een vrolijke koekjes. Leuk gedaan.
Ze zijn leuk! Die zijn vast voor de kerst al op
Ze zijn leuk! Die zijn vast voor de kerst al op
Ze zijn nu al bijna op, nog 2! Maar goed we hebben ze per twee verpakt en met een kerstkaart erbij aan de buren gegeven! Maar 5 gehouden voor ons zelf
Ze zijn leuk! Kan niet wachten tot m'n keuken af is en ik ook weer op m'n gemakje koekjes kan maken!
Heel leuk!
Ik vraag me altijd af hoe lang de koekjes houden. Ik steek er altijd zoveel tijd in om ze te versieren en heb dan schrik dat ze mak of niet meer eetbaar zullen zijn.
Leuk!!!!
De koekjes kun je na het versieren met royal icing heel goed en knapperig houden door ze een uurtje in de oven op 50 graden te laten drogen (wel je oven een klein stukje open zetten met behulp vsn een pollepel oid) . Afgelopen week nog gedaan en werkt super. Daarna in een koektrommel en je kunt ze zo lang zat bewaren
Oh dank je voor de tip.
Ik heb vandaag mijn laatste werkdag van het jaar en ga mij volgende week eens lekker laten gaan in het koekjes versieren
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Ik ben al in de kerststemming...