Onderwerp: Kerstzoenen
Recept van Negerzoenen, maar in een kerstvormpje. Voor de eerste keer gemaakt, wel een paar issues, maar volgens mijzelf goed gelukt voor een eerste keer
Groetjes Heidi
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Recept van Negerzoenen, maar in een kerstvormpje. Voor de eerste keer gemaakt, wel een paar issues, maar volgens mijzelf goed gelukt voor een eerste keer
Heeel leuk, ben benieuwd hoe je dat doet!
Wat leuk en ze zien er erg lekker uit
Leuk origineel
Ohh wat super leuk!!!
Staat het recept hier op de site? Ik vind dit wel een heel leuk idee voor de kerst
ooh die zijn echt om te zoenen....hmmm.
Ben ook benieuwd naar het recept.
Heel erg leuk!!
heb je voor mij het recept? zoek namelijk nog inspiratie voor het kerstdiner op school! alvast bedankt,
Dank jullie wel
Ik heb het recept van de teacakes van Mary Berry gebruikt. De volgende keer zal ik het koekje van peggy porschen gebruiken, die van mary zijn mij niet knapperig genoeg. Ook was volgens mijn kinderen de chocola te dik, maar ik was bang dat ik de chocolade niet heelhuids uit de vorm kreeg. De marshmallowvulling was wel goed gelukt. Ik heb de kerstboompjes cakevorm van de jumbo gebruikt
mag ik vragen hoe je het heb gedaan? Gewoon net als negerzoenen? Want ik lees dat jij de chocolade ook in de vormpjes hebt gedaan?
Ik ben begonnen om gesmolten witte chocolade in de vormpjes te smeren, deze laten opstijven in de koelkast, daarna de marshmallowcreme erin doen, niet te vol en daarbovenop een in chocolade gedoopt koekje. Dit weer laten opstijven en daarna de boompjes uit de vorm halen. Als je zelf geen marshmallowcreme wilt maken, dan kun je waarschijnlijk ook marshmallowfluff gebruiken, maar zelfgemaakt is wel lekkerder
Wat een leuk en lekker idee . Je kerstboompjes zien er hardstikke goed uit!
wat gaaf gedaan zeg ziet er super leuk uit
Die zijn leuk!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren