Onderwerp: Planes 2...dooptaart en zwemdiploma's...
Planes 2 een dooptaart en een zwemdiplomataart voor mijn eigen zoon en zijn vriendje...
De een voor A, de ander voor B...

Dank je wel voor het kijken...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Planes 2...dooptaart en zwemdiploma's...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Planes 2 een dooptaart en een zwemdiplomataart voor mijn eigen zoon en zijn vriendje...
De een voor A, de ander voor B...

Dank je wel voor het kijken...
Gaaf effect geeft dat een puzzel op een printje!! Maar die zwemtaartjes zijn echt top hoor!!
Wauw, wat en ontzettend mooie taarten en zo strak en hoog
planes en je doop taart zijn echt heel mooi en leuk hoe je planes gedaan hebt.
De zwemtaartjes vind ik geweldig en heel leuk gedaan.
Gefeliciteerd met je zoontje zijn zwemdiploma 
Dank jullie wel...
Mooie taarten! Erg leuk die van de zwemdiploma's!
Wat een mooie taarten heb je weer gemaakt!
Dank je wel Vera en Taartensprookje... 
mooie parade
hele mooie taarten weer.
Planes is mijn favoriet: mooi 3D effect, zo''n puzzelplaatje over een landschap!
wat een mooie felle kleur groen is dat op de diploma A taartje. Is dat electric green van Americolor?
die heb ik heel eigenwijs laten staan, want ik dacht dat je dat makkelijk zelf kan kleuren met blauw en veel geel....?
hele mooie taarten weer.
Planes is mijn favoriet: mooi 3D effect, zo''n puzzelplaatje over een landschap!wat een mooie felle kleur groen is dat op de diploma A taartje. Is dat electric green van Americolor?
die heb ik heel eigenwijs laten staan, want ik dacht dat je dat makkelijk zelf kan kleuren met blauw en veel geel....?
Dank je wel!
Ik kleur nooit zelf... heb altijd de fondant van funcakes... die groene is de 'lime green' 
Wat een mooie, superstrakke taarten!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Planes 2...dooptaart en zwemdiploma's...