Onderwerp: Girly stapeltaartje voor een paardenfreak
Mijn nichtje werd 8 jaar en wilde graag een paardentaart. Deze is gevuld met aardbeienkwark en aardbeien met guave jam. Hij smaakte reuze al zeg ik het zelf
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Girly stapeltaartje voor een paardenfreak
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn nichtje werd 8 jaar en wilde graag een paardentaart. Deze is gevuld met aardbeienkwark en aardbeien met guave jam. Hij smaakte reuze al zeg ik het zelf
Ziet er mooi uit hoor..
Was de kwark niet wat nattig als vulling?
Ziet er mooi uit hoor..
Was de kwark niet wat nattig als vulling?
Nee helemaal niet want het was gewoon opgesteven en heel compact.
Mooi hoor!! Heb je grwoon kwark uit de winkel of zelf gemaakt? En de een is denk ik ook natter dan de ander, had je van mona of zo? Lijkt me erg lekker in een taart!
Mooi hoor!! Heb je grwoon kwark uit de winkel of zelf gemaakt? En de een is denk ik ook natter dan de ander, had je van mona of zo? Lijkt me erg lekker in een taart!
Ik had gewoon een pak genomen waar zo'n kruimeldeeg in zit voor de bodem en een mix voor de kwarktaart. Dit moet je zelf dan nog mengen met kwark en slagroom en dan mixen. Ging heel goed mjammie mjammie
Wat een ontzettend mooie taart en wat een goed idee om die kwark te nemen
Oh lekker! Die kwark vind ik heerlijk. Ik vind ke taart prachtig,mooie kleuren!
Prachtig met dat steigerende paard! Heel mooi
prachtig
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Girly stapeltaartje voor een paardenfreak