Onderwerp: vierkante bakvorm 35x35 hoeveel pers.?
hoi
ik ga een verlovings stapeltaart maken voor 52 personen maar ik moet weten voor hoeveel personen de 35x35 vierkante bakvorm is ? het staat niet bij de tabellen heeft iemand enig idee?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » vierkante bakvorm 35x35 hoeveel pers.?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoi
ik ga een verlovings stapeltaart maken voor 52 personen maar ik moet weten voor hoeveel personen de 35x35 vierkante bakvorm is ? het staat niet bij de tabellen heeft iemand enig idee?
Je vraag staat in de verkeerde rubriek, ik zal je melden
De meesten rekenen met taartstukjes van 5x5cm, dus dan krijg je hier al 49 stukken uit... weinig te stapelen nog dan
Geen idee, Maurik heb je berichtje even gemeld: in de juiste rubriek krijg je vast wel nuttige reacties
Geen idee, Maurik heb je berichtje even gemeld: in de juiste rubriek krijg je vast wel nuttige reacties
*edit* oeps, heb ik ook net gedaan Carien.
Maar niemand weet dus hoeveel stuks een vierkante bakvorm 35x35 is?
Een vierkante 35 x 35 cm staat toch gewoon bij de tabellen?
http://www.deleukstetaarten.nl/tabellen
Als je stukken van 5 x 5 cm snijd kan je 49 stukken uit een 35 bij 35 cm taart snijden. Volgens mij is dit hetzelfde antwoord wat Carien schrijft.
Mocht dit niet helemaal je antwoord zijn dan moet je de vraag even anders neerzetten.
Move to ~> Bakken en vullen
Ik ga ook uit van stukjes van 5x5 dus inderdaad 49 stukjes, wat anderen ook al zeggen . Wanneer je een hogere biscuit maakt en dan 3x vult (ipv 2x?) heb je aan de 35x35 denk wel genoeg voor 52 personen. Ik zou geen 35x35 voor een stapeltaart voor 52 personen gebruiken, eerlijk gezegd
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » vierkante bakvorm 35x35 hoeveel pers.?