1

Onderwerp: Even voorstellen en een vraag om hulp

Beste allemaal,

Vanaf januari 2015 ga ik voor de voedselbank in Amersfoort iedere week een taart bakken, voor een jarige. Ik ben op zoek naar tips en tops. En ook alle bakproducten zijn van harte welkom (denk aan koekjesvormen, uitstekers, bakvormen, cakemix, marsepein en alles waarvan ik nog niet weet dat het bestaat ;) ).

Heb jij iets waar ik iets moois mee kan maken? Dan help je me daar enorm mee!

Ik bak taarten voor de voedselbank in Amersfoort. Alle tips, trics en materialen zijn van harte welkom! Mijn email is mapeters@xmsnet.nl

2

Re: Even voorstellen en een vraag om hulp

Ha MPeters,

Welkom hier! Je gaat genieten!
Ik heb een jaartje terug eens geïnformeerd bij Voedselfocus of er belangstelling was voor kinderverjaardagstaartjes en toen was dat nog niet zo. Gaaf dat ze het nu wel doen!
Geef maar een seintje als ik er eens eentje van je over kan nemen (of als je eens samen aan de slag wilt).

3

Re: Even voorstellen en een vraag om hulp

Ha MPeters,

Welkom hier! Je gaat genieten!
Ik heb een jaartje terug eens geïnformeerd bij Voedselfocus of er belangstelling was voor kinderverjaardagstaartjes en toen was dat nog niet zo. Gaaf dat ze het nu wel doen!
Geef maar een seintje als ik er eens eentje van je over kan nemen (of als je eens samen aan de slag wilt).

4

Re: Even voorstellen en een vraag om hulp

Welkom op het forum =D

En wat een leuk initiatief, super van je!!

heel veel succes :thumb:

5 Laatst bewerkt door MPeters (11-12-2014 10:19)

Re: Even voorstellen en een vraag om hulp

@fabawy
Ik houd graag contact met je. Is het mogelijk om een pb te sturen via het forum?
@baklataart
Dank je wel :)

Ik bak taarten voor de voedselbank in Amersfoort. Alle tips, trics en materialen zijn van harte welkom! Mijn email is mapeters@xmsnet.nl

6

Re: Even voorstellen en een vraag om hulp

Wekom op dit leuke forum mede amesfoorter!

Wat een mooi initiatief heb je! Super zeg :thumb:

Als je vragen hebt, vraag maar raak,
en mocht je eens hulp nodig hebben met bakken, niet geschoten is altijd mis!

Mijn mail is Geessiena@oneofacake.nl

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

7

Re: Even voorstellen en een vraag om hulp

@Siena
Dank je wel, fijn om te weten dat ik bij je terecht kan met vragen  :)

Ik bak taarten voor de voedselbank in Amersfoort. Alle tips, trics en materialen zijn van harte welkom! Mijn email is mapeters@xmsnet.nl