1

Onderwerp: Leuke eetbare prints

Ik zie zoveel mooie taarten voorbij komen met eetbare prints erop dat ik erover denk een foodprinter aan te schaffen.
Alleen vraag ik me af: waar komen al die leuke prints vandaan? Kun je die ergens downloaden of zo?

Als het leven je citroenen geeft, maak dan limonade (of taart natuurlijk )

2

Re: Leuke eetbare prints

Ja je zoek gewoon de gewenste foto en doe hem via de printer afdrukken en volgens mij staat de printer met de pc in contact

3

Google is your best friend, je kunt daar zoeken op afbeeldingen maar ook op zogenaamd wallpaper, dan krijg je dingen die op een hele sheet passen, shabby chic bijvoorbeeld.
Als je bijvoorbeeld zoekt op black and white wallpaper, flower wallpaper en ga zo maar door, komen de mooiste dingen soms tevoorschijn

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

4

Precies O-)

5 Laatst bewerkt door bloempie (13-12-2014 19:00)

Dank jullie wel voor de tip. Ga eens ff aan het googlen. Ben benieuwd :y

6

En heb je als een mooie foto gevonden :)

7

Meer dan 1. Nu nog een foodprinter :)
Maar volgende maand jarig. Heb man lief al een aantal hints gegeven met de belofte dat de eerste taart met foto print dan voor hem is :y

8

Er is nu, tot maandag, nog een leuke aanbieding bij Bouwhuis. Misschien de moeite waard om even te kijken.

Groetjes Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

9

Dolfijn schreef:

Er is nu, tot maandag, nog een leuke aanbieding bij Bouwhuis. Misschien de moeite waard om even te kijken.

Groetjes Dolfijn

Bedankt voor de tip. Ga gelijk kijken :y

10

Hoe veel moet je eigenlijk printen wil het een beetje uitkunnen? Als je het vergelijkt met printen bestellen bedoel ik

groetjes Wilma

11

laat maar even weten of je hem heb gekregen voor je verjaardag ben nu wel benieuwd haha :Y

12

lovingsweet schreef:

laat maar even weten of je hem heb gekregen voor je verjaardag ben nu wel benieuwd haha :Y

Is goed. Heb al wel genoeg hints gegeven. :D