Onderwerp: Op zoek naar een template van een babyschoentje
Is er iemand die een template heeft van het babyschoentje op onderstaande foto?
Wat meer lezen bij mijn baksels? http://bakkriebels.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Op zoek naar een template van een babyschoentje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Is er iemand die een template heeft van het babyschoentje op onderstaande foto?
Mischien ff langs een bakboetiek gaan zullen ze daar vast wel hebben
Heb je hier iets aan?
http://serpentina-accesorios.blogspot.c … rones.html
Connie: Daar staat hij niet tussen maar wel een die er heel veel op lijkt en waar ik vast wel wat mee kan. Dank je wel!
Lovingsweet: Wat bedoel je? Dat er een uitsteker set van moet zijn? Ik ben wel benieuwd welke dat is dan...
Die er op lijkt bedoelde ik ook maar ik kreeg de link niet goed geplakt, het is het paars/lila schoentje
Ik denk dat ik het gevonden heb, stuur me een pb dan zal ik het je mailen.
Ik heb er ook wel een. Denk er even dinsdag aan
HomemAade
Ja kijk maar op internet shoe template das hetzelfde als voor een hakschoen alleen dan in de baby uitvoering
Ja ik weet ook wel dat er tig modellen staan van een babyschoentje maar helaas staat deze er nu net niet tussen... En uiteraard zoek ik nu net deze. En voor ik het wiel opnieuw uit ga vinden dacht ik het eerst even zo te proberen, soms hebben andere forummers al gevonden wat ik zocht
Mrij: volgens mij heb ik jou modelletjes al in m'n mailbox staan van n freubel
Hopefully you find what your looking for
Home mAade, ik heb je nogmaals gemaild, laat even horen of het binnen gekomen is.
Ah... Nee...! Ik heb hem weer niet gekregen... Gek hoor. Ik stuur je wel even een mailtje via het forum met een ander e-mail adres er in. Zou je die nog een keertje willen proberen?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Op zoek naar een template van een babyschoentje