Onderwerp: Waarmee voetbalcupcakes?
Hallo,
Wie weet met elke uitsteker deze cupcakes gemaakt zijn?
www.oetker.nl/nl-nl/recept/r/voetbal-cupcakes-van-kwark
Je ziet ze wel meer voorbij komen, dus neem aan dat het wel een uitsteker is.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Waarmee voetbalcupcakes?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Wie weet met elke uitsteker deze cupcakes gemaakt zijn?
www.oetker.nl/nl-nl/recept/r/voetbal-cupcakes-van-kwark
Je ziet ze wel meer voorbij komen, dus neem aan dat het wel een uitsteker is.
Ik denk die van Jem
Denk inderdaad dat het de 3d jem soccer uitsteker is. Bedankt voor het meedenken.
Die zijn met de JEM voetbal uitsteker gemaakt. Ik heb deze ook een paar keer gemaakt. Leuk effect, maar wel veel werk. Zeker als je er 30 of zo maakt . Volgens mij zijn er twee soorten uitstekers, trouwens. Een waar je alleen vlakken mee uitsteekt, en eentje waar je een hele voetbal mee uitsteekt, maar die is niet zo groot dat je een hele cupcake er mee bedekt
Oh, ik moet er 50 maken. Dan denk ik er nog even over na. Zag op ebay dat er ook uitstekers waren, waar je gelijk alle vakjes uitsteekt.
Oh, ik moet er 50 maken. Dan denk ik er nog even over na. Zag op ebay dat er ook uitstekers waren, waar je gelijk alle vakjes uitsteekt.
Kun je daar een foto van plaatsen? Ben wel benieuwd naar die uitsteker. Die foto die jij hier geplaatst hebt, maak ik door een lap dun uit te rollen en daar de 6-kant vlakjes op te plakken. Dan steek ik de rondje voor op de cupcake uit.
Oh, die ken ik niet. Wel handig deze . Ik zou bij deze een witte voetbal uitsteken en dan de zwarte vlakjes erop verven of er later op plakken. Veel minder werk dus dan die van JEM
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Waarmee voetbalcupcakes?