Onderwerp: Gitaart (trots!), Uiltje, PSV, Sinterklaas van dit weekend
Mijn gitaart is beter uit de verf gekomen dan ik had durven hopen. Best een beetje trots op het resultaat dus. Verder mijn andere taarten van dit weekend....

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Gitaart (trots!), Uiltje, PSV, Sinterklaas van dit weekend
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn gitaart is beter uit de verf gekomen dan ik had durven hopen. Best een beetje trots op het resultaat dus. Verder mijn andere taarten van dit weekend....

Wauw die gitaart is inderdaad gaaf! De andere taarten zijn ook leuk.
Ik vind dit prachtige taarten en je kan zeker trots zijn op je gitaar!
Leuke parade! Maar die gitaar is echt geweldig gedaan! Waar heb je de snaren mee gemaakt?
Bedankt dames! De snaren zijn van floral wire. Niet eetbaar dus.
Ik vind al jouw taarten prachtig en heel netjes gemaakt. Hoe doe je dat in 1 weekend
?
Bedankt! Heel strak plannen en zoveel mogelijk voorbereiden Renata. Een jaar geleden was ik van hiervan compleet in de stress geraakt, maar het gaat steeds vlotter!
WAUW !!!

Wauw, wat een ontzettend mooie strakke taarten!!! stuk voor stuk zo mooi en netjes en je gitaar is een pronk stuk dat wil toch niemand meer aansnijden!!!

Mooi hoor! Je gitaar is zo gaaf gekleurd!
Prachtige gitaar!
Maar ook je andere taarten zien er erg goed uit hoor 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Gitaart (trots!), Uiltje, PSV, Sinterklaas van dit weekend