Onderwerp: Mijn Sinterklaas workshop voorbeeld!
Mijn Sinterklaas workshop voorbeeld!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn Sinterklaas workshop voorbeeld!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn Sinterklaas workshop voorbeeld!

Geweldig leuk en zo mooi!!!!
Ga jij de workshop geven??? 
Dank je wel!
Ja ik ga de workshop geven maar die is inmiddels vol en we hadden een tweede datum gedaan en die is ook vol!!!
Ik ga ook twee kerst workshops geven en die zijn nog niet vol! Want ik moet er nog wat voor verzinnen!
Het Bakhuis in Hardinxveld is waar ik de workshop's ga geven. Kan ook op de site kijken. Google het Bakhuis in hardinxveld!
Zo joh, hoeveel dagen krijgen ze hiervoor
??? Wel heel mooi, hoor!
Zo joh, hoeveel dagen krijgen ze hiervoor
??? Wel heel mooi, hoor!
Dank jullie wel!!! 
geweldig ik sla hem even op ik moet nog iets voor school maken dit is een super leuk idee en zo mooi gemaakt
Dank je wel!
Ja ik ga de workshop geven maar die is inmiddels vol en we hadden een tweede datum gedaan en die is ook vol!!!
Ik ga ook twee kerst workshops geven en die zijn nog niet vol! Want ik moet er nog wat voor verzinnen!
Het Bakhuis in Hardinxveld is waar ik de workshop's ga geven. Kan ook op de site kijken. Google het Bakhuis in hardinxveld!
ik kom gezellig naar je kerst workshop samen met mijn dochter 
Heel leuk!
Dank jullie wel!
Super!
Wauw wat gaaf! Ik ben niet bij de workshop, maar zou hem wel graag als inspiratie willen gebruiken. Vind je dat oké?
Wauw wat gaaf! Ik ben niet bij de workshop, maar zou hem wel graag als inspiratie willen gebruiken. Vind je dat oké?
Dat vind ik helemaal goed hoor! Wij zijn hier om elkaar te inspireren toch?
Helemaal leuk! 
Prachtig! 
Fijn, dank je wel!!
Erg leuk! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn Sinterklaas workshop voorbeeld!