Onderwerp: Snickers gemaakt, heerlijk zijn ze vertelde mijn zoon.
Snckers gemaakt en mijn zoon vertelde dat hij ze lekkerder vond dan de echte wat i bijna niet kan geloven want ik ben een snckerfan maar ben nu op dieet dus probeer het niet
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Snickers gemaakt, heerlijk zijn ze vertelde mijn zoon.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Snckers gemaakt en mijn zoon vertelde dat hij ze lekkerder vond dan de echte wat i bijna niet kan geloven want ik ben een snckerfan maar ben nu op dieet dus probeer het niet
Oooohhh wauw, die zien er echt vreselijk heerlijk uit. Nou ik geloof je zoon wel hoor .
Zou je dit recept ook met ons willen delen, of is het erg moeilijk om te maken?
Groetjes Vonn
Zo hee.... daar zou ik mijn dieet gerust een dagje of wat voor opzij zetten. Wat zien ze er mooi uit! Ik ben zelf erg benieuwd hoe je het onderste lichte deel hebt gemaakt, eiwit en suiker? Mmm....
Zeg, is het geen idee dat jij zelf een blog start met al je prachtige recepten? Ik wil je wel volgen hoor.
Tieneke
Zo hee.... daar zou ik mijn dieet gerust een dagje of wat voor opzij zetten. Wat zien ze er mooi uit! Ik ben zelf erg benieuwd hoe je het onderste lichte deel hebt gemaakt, eiwit en suiker? Mmm....
Zeg, is het geen idee dat jij zelf een blog start met al je prachtige recepten? Ik wil je wel volgen hoor.Tieneke
Hartelijk dank voor het compliment maar de recepten zijn niet allemaal van mezelf hoor.
Dit recept komt van pinterest en natuurlijk wil ik het graag met jullie delen
Wel een hele leuke en lieve reactie Tieneke dankjewel maar ik heb liever dat iemand me een
Snicker
NGREDIENTS
1 kopje halfzoete chocoladeschilfers = 160 gram
3 eetlepels pindakaas = 45 gram
7 ounces marshmallow fluff = 199 gram
1/4 kop romige pindakaas = 56 gram
1 1/2 kopjes Imperial Sugar Banketbakkers Poedersuiker = 150 gram
1 kopje droge geroosterde ongezouten pinda's = 145 gram
11 ounces karamels = 312 gram
1/4 kop zware room = 60 ml.
1 kopje halfzoete chocoladeschilfers = 160 gram
3 eetlepels pindakaas = 45 gram
ROUTE
Lijn een 11 x 7 bakblik met bakpapier.
Plaats 1 kopje chocolade chips en 3 eetlepels pindakaas in een hittebestendige kom. Magnetron voor 60 seconden en roer tot een gladde massa en gecombineerd. Magnetron gedurende enkele seconden als dat nodig is.
Giet gesmolten chocolade in de voorbereide pan en spreid gelijkmatig uit. Plaats de pan in de vriezer gedurende 2-3 minuten of tot verhard.
Ondertussen, in een schone kom plaats marshmallow fluff, 1/4 cup pindakaas en poedersuiker. Met een houten lepel of spatel roer tot het een zacht deeg. (Kan worden gedaan in een mengkom met behulp deeghaak ook).
Verwijder "deeg" uit de kom en druk met de vingers op de top van chocolade laag.
Bestrooi pinda's op de top, ze zachtjes in te drukken.
In een kleine steelpan voeg de toffees en slagroom. Koken op matig vuur, onder voortdurend roeren tot het gesmolten is. Onmiddellijk giet over pinda's, verspreidt het over met de rug op een lepel.
Koelkast gedurende 5 minuten tot set.
In een hittebestendige kom, smelt de resterende chocolade chips en pindakaas. Giet over karamel laag, gelijkmatig verspreiden.
Plaats de pan in de koelkast gedurende 10 minuten tot de chocolade is ingesteld.
Met een scherp mes, snijd ze in bars.
Ja, dat ziet er super uit
En wat ontzettend knap van je dat je al dat lekkers maakt terwijl je aan de lijn bent
En wat ontzettend knap van je dat je al dat lekkers maakt terwijl je aan de lijn bent
![]()
![]()
![]()
Ach ja je moet ergens met je tijd heen als jee geen baan meer kunt vinden en ja met de lijn gaat het goed hoor ik ben inmiddels 18,3 kilo afgevallen dus de 17 kilo die er door een te trage schildklietr was bij gekomen is er gelukkig weer vanaf.
Nu nog vasthouden dat is het lastigst, moet nog een kilo of 5 en dan stop ik
Baklataart schreef:Ja, dat ziet er super uit
![]()
![]()
![]()
Ach ja je moet ergens met je tijd heen als jee geen baan meer kunt vinden en ja met de lijn gaat het goed hoor ik ben inmiddels 18,3 kilo afgevallen dus de 17 kilo die er door een te trage schildklietr was bij gekomen is er gelukkig weer vanaf.
Nu nog vasthouden dat is het lastigst, moet nog een kilo of 5 en dan stop ik
Wauw, super knap van je!! Petje af
dollelollypop schreef:Baklataart schreef:Ja, dat ziet er super uit
![]()
![]()
![]()
Nu nog vasthouden dat is het lastigst, moet nog een kilo of 5 en dan stop ikWauw, super knap van je!! Petje af
oooh mennnnnn...dat ziet er super lekker uit. En wow wat knap van je dat je zoveel bent afgevallen met al dat lekkers wat ik van je voorbij zie komen.
oooh mennnnnn...dat ziet er super lekker uit. En wow wat knap van je dat je zoveel bent afgevallen met al dat lekkers wat ik van je voorbij zie komen.
Hartelijk dank voor het compliment en ja het is niet makkelijk en ik hoef niet eens te bakken dat is nog het ergste haha maar ik vind het zo leuk
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Snickers gemaakt, heerlijk zijn ze vertelde mijn zoon.