1

Onderwerp: Verschillende foto's op eetbare print laten afdrukken

Ik heb al verschillende keren een eetbare print laten afdrukken van een foto of plaatje op een Icing sheet.
Het nadeel van de sites die ik bezocht heb is dat je maar voor een foto kan kiezen, wat soms onhandig is wanneer je verschillende kleine foto's wil laten afdrukken.

Weet iemand of hier een website bestaat in Nederland waar het afdrukken van verschillende foto's wel mogelijk is?

Re: Verschillende foto's op eetbare print laten afdrukken

Die ene keer dat ik afbeeldingen nodig had op icing sheet, kon ik wel verschillende afbeeldingen op 1 A4 laten printen. Ik moest toen zelf het pdf-bestand aanleveren bij de taartwinkel en kon daardoor dus met passen en meten meerdere afbeeldingen kwijt.

Stuur maar een berichtje voor de naam van de winkel, weet niet of ik die hier mag vermelden.

Groetjes Kirsten

3 Laatst bewerkt door karinc (23-11-2014 20:05)

ik ben erg tevreden met beertje36, je kan haar vinden hier op deze site.

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

4

Er zijn een aantal forummers die printen voor anderen en je kan dan een heel A4 vol aanleveren. Je kan daarvoor een oproepje plaatsen in tweede kans voor bakspulletjes.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

5

Ik kan voor je printen hoor, je mag mij mailen als je wilt

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

6

ik kan voor je printen.
als je een word bestand maak en daar al je foto's en plaatjes in plaats is het totaal geen probleem.

ik kan voor je printen op ouwel- icing of frosty

Oke dank jullie wel! Het was nu nog even een algemene vraag zodat ik het weet voor wanneer ik het nodig heb. Dan zal ik wel even mailen ;-)

Toch nog een vraagje.. hoeveel vragen jullie voor een print op A4 formaat? Wil een efteling taart maken van een rechthoekige taart dus het plaatje wordt A4 vullend.