1 Laatst bewerkt door jopo (21-11-2014 14:57)

Onderwerp: bruidstaart...

Vanmorgen is deze taart de deur uitgegaan.
Het was mijn tweede bruidstaart... de eerste was toch al weer een poosje geleden.
Spannend weer... maar wat super om te doen!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-D4PMOPFB-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XIVAI8QK-D.jpg

Wat vinden jullie... feedback altijd welkom...
Bedankt voor het kijken...

Op de bovenste foto lijkt het net of er een klein deukje in het hart zit, maar op de tweede foto is het niet te zien... :/  In het echt is ie er ook niet... =)

2

Re: bruidstaart...

Mooi gemaakt, mooie harten en rozen!

3

Mooi! Ik vind alleen de harten iets te grof, had ze wat kleiner/ dunner gemaakt denk ik.

4

Mooi! Ik vind alleen de harten iets te grof, had ze wat kleiner/ dunner gemaakt denk ik.

5

Mooie taart!

6

sunshine84 schreef:

Dat was in eerste instantie ook de bedoeling, maar voor mijn gevoel waren ze niet glad genoeg afgewerkt en heb ik er nog een laagje fondant bij over gemaakt...
Maar... ze ogen zo op de foto groter/grover dan ze in werkelijkheid zijn... :)

7

Hele mooie strakke taart, echt mooi en knap gemaakt :thumb:

Ik heb er vandaag 1 voor het eerst gemaakt met dunne harten, die ik er nog op moet maken morgen,
vind het doodeng ben zo bang dat ze gaan omvallen :s  :s

8

Baklataart schreef:

Ik heb er vandaag 1 voor het eerst gemaakt met dunne harten, die ik er nog op moet maken morgen,

Nou, die angst had ik dus ook... maar heb ze goed vast gestoken, en ze konden eigenlijk geen kant meer op :) Gaat vast helemaal goed komen met je taart...
We zien hem hier toch nog wel voorbij komen?.. ben nu wel heel benieuwd natuurlijk... :)

En dank je wel natuurlijk voor je complimenten... je hebt altijd van die leuke enthousiaste reacties! :Y

9

jopo schreef:
Baklataart schreef:

Nou, die angst had ik dus ook... maar heb ze goed vast gestoken, en ze konden eigenlijk geen kant meer op :) Gaat vast helemaal goed komen met je taart...
We zien hem hier toch nog wel voorbij komen?.. ben nu wel heel benieuwd natuurlijk... :)

En dank je wel natuurlijk voor je complimenten... je hebt altijd van die leuke enthousiaste reacties! :Y

Hahaha ja hij staat er op!!

Over een half uurtje wordt hij opgehaald, dus hoop dat de boel even recht op blijft staan :lol:  :lol:

10

Bedankt nog voor de reacties...